What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Cthulhu's game room (by night).

cthulhu

Bullet Dodger
Zoals het in den beginne was:
_DSC0294.jpg

_DSC0285.jpg

_DSC0292.jpg

_DSC0295.jpg

Na vandaag:
DSC_0482.jpg

DSC_0483.jpg

DSC_0484.jpg

DSC_0486.jpg

DSC_0496.jpg

Nog wat relatief kleine dingetjes doen en dan kan ik met de aankleding beginnen (posters, vlaggen van metal bands etc.)...kan ik eindelijk weer los gaan op m'n spellen.
 
Anunaki":1ks8ee47 said:
Ziet er netjes uit zo
R2-2D":1ks8ee47 said:
Nice and clean!
groo1306":1ks8ee47 said:
Ziet er erg netjes uit.

Heh heh heh...nog wel. Ik vind witte muren en een wit plafond persoonlijk nogal steriel en onpersoonlijk, dus ga ik zoveel mogelijk posters en band vlaggen ophangen om de boel op te leuken. Een beetje een drukke bedoening maken zodat ik me er thuis ga voelen (had vroeger ook veel filmposters en vlaggen in m'n slaapkamer en m'n vorig huis ook wel. Moet ook nog één of twee vitrinekasten komen voor het uitstallen van speelgoed dat al jaren in verhuisdozen zit. Ik ga er een soor horrorfilm/ metal cave van maken.
 
Wat een improvement!
Al had je wat opgeruimd, want de voor foto's zijn ook cleaner dan toen ik het gezien had ;-)
 
waiwainl":2jnwipd3 said:
Wat een improvement!
Al had je wat opgeruimd, want de voor foto's zijn ook cleaner dan toen ik het gezien had ;-)

Tja, jij hebt m'n zolder echt op z'n dieptepunt gezien, die foto's waren ook net nadat ik opgeruimd had, kort daarna was het weer een bende. Echt heel veel erger dan zoals jij het gezien hebt, is het daarna niet meer geworden. Nu gaat het echt "netjes" blijven.
 
Ziet er nice en clean uit! Wel grappig dat ik dalijk exact dezelfde opzet heb op mijn zolder. Alleen dat hoekje bij jou langs de deur heeft de vorige eigenaar een deurtje voor gemaakt.
 
Jazsie":s43zrmoy said:
Alles is te koop voor de juiste prijs ;)

Niet in het geval van m'n Cave spellen, die zijn heilig voor mij en ik zou er ook extreem veel spijt van krijgen als ik ze zou verkopen.
 
Back
Top