cthulhu
Bullet Dodger
Dan hier mijn collectie van consoles en spellen...heb niet echt een gameroom, maar de zolder staat al aardig vol...nog geen tijd voor gehad om van de zolder een officiele gameroom te maken. Is wel een beetje een “picture Heavy†post dus weest gewaarschuwd...daar gaan we:
New Astro in woonkamer:

New Astro op zolder:

Tales From the Crypt kast:

Kastje met consoles aangesloten om meteen te kunnen spelen:

Kast met op onderste plank vooral NES en Master System spellen en plank daarboven een zooi controllers:

Plank daarboven meer consoles waaronder een aantal reserve...plank daar weer boven Playstation-, Saturn-, Dreamcast-, PC Engine-, Megadrive- en Atomiswave spellen:

Laaste plank met Neo-Geo AES spellen en bovenop de kast AES controllers en een Arcana Heart PS2 Stick (ja, hij is roze):

Dozen met Game Gear- en Wonderswan spellen...tevens een aantal Mega-CD spellen:

Mega-CD spellen:

NES spellen:

Nog meer NES spellen:

Atari Lynx spellen:

Stapeltje met vanalles en nog wat:

Stapeltje Cave shmups:

Playstation 2 spellen in woonkamer:

Sega JammaDrive...omgebouwde Megadrive om op een JAMMA kast te spelen...zelf gedaan overigens:

Okee dan, dat is het dan denk ik wel een beetje.
New Astro in woonkamer:

New Astro op zolder:

Tales From the Crypt kast:

Kastje met consoles aangesloten om meteen te kunnen spelen:

Kast met op onderste plank vooral NES en Master System spellen en plank daarboven een zooi controllers:

Plank daarboven meer consoles waaronder een aantal reserve...plank daar weer boven Playstation-, Saturn-, Dreamcast-, PC Engine-, Megadrive- en Atomiswave spellen:

Laaste plank met Neo-Geo AES spellen en bovenop de kast AES controllers en een Arcana Heart PS2 Stick (ja, hij is roze):

Dozen met Game Gear- en Wonderswan spellen...tevens een aantal Mega-CD spellen:

Mega-CD spellen:

NES spellen:

Nog meer NES spellen:

Atari Lynx spellen:

Stapeltje met vanalles en nog wat:

Stapeltje Cave shmups:

Playstation 2 spellen in woonkamer:

Sega JammaDrive...omgebouwde Megadrive om op een JAMMA kast te spelen...zelf gedaan overigens:

Okee dan, dat is het dan denk ik wel een beetje.