What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Crimzon Clover: World Ignition

Akuma2000":1kly1o72 said:
Mooie case, wat voor hardware heb je erin draaien?

Coolermaster elite 110 behuizing
be qiuet voeding
2x 4 gig hyper x kingston geheugen
intel i3 @ 3.6 ghz met hyperthreading
intel graphics 4600
asrock mini itx moederbord
crucial ssd
windows 8.1 pro unintended
 
Nice, ik ga binnenkort ook een mini-ITX systeempje bouwen voor in mijn Vewlix.
Ga dan ook voor zoiets, maar dan wel een videokaartje erbij ter voorbereiding voor Street Fighter V :)
 
Een van mijn arcade sticks heb ik werkend gekregen
Op windows 8 dus dat is top op windows 7 wordt hij meteen herkend .
Met windows 8 moet ik hem op een bepaalde usb poort doen
 
Ik heb een orgineel windows 8 gekocht
Toen heeft mijn broer met een programma alle shizzle eruit gehaald die je niet nodig heb.
En drivers en updates geintregeerd vervolgens op een usb stick gezet
En met 10 minuten denk ik stond het er op.
 
mn pc start nu automatisch op in een frontend waar alle mame arcade games etc in staan en daar heb ik nu ook alle steamgames ingezet, dus gewoon met je arcade stick crimzon clover kiezen en spelen. Komt geen muis of keyboard aan te pas.
 
nope, ik gebruik mgalaxy

super simpel, cleane interface met gewoon een roms lijst + videos en alles is te bedienen met arcade stick

Moet alleen nog Wii games erin zetten, Tatsunoko vs Capcom bijv..
 
Back
Top