Drifter
Combo Keeper
Guys,
Op de laatste meeting heb ik een tijdje een waanzinnig shooter zitten spelen, voor de die-hards een classic, voor mij een hele nieuwe ervaring! Ik wil deze game in de gaten houden en zodra deze ergens voor een leuke prijs te koop is graag in mijn uit 1 spel bestaande collectie hebben. Ik weet alleen de naam niet!
Het was een spel op de meest rechtse cab, met een beetje Da-Vinci look... Twee vliegtuigjes (propeller) schoten op zeppelins etc.. Beetje sepia look... waanzinnige gameplay.. Weet iemand de naam?
Op de laatste meeting heb ik een tijdje een waanzinnig shooter zitten spelen, voor de die-hards een classic, voor mij een hele nieuwe ervaring! Ik wil deze game in de gaten houden en zodra deze ergens voor een leuke prijs te koop is graag in mijn uit 1 spel bestaande collectie hebben. Ik weet alleen de naam niet!
Het was een spel op de meest rechtse cab, met een beetje Da-Vinci look... Twee vliegtuigjes (propeller) schoten op zeppelins etc.. Beetje sepia look... waanzinnige gameplay.. Weet iemand de naam?
