elmasacretum
Regular Player
Ik heb m'n Control panel van 3 btns naar 6 buttons uitgebreid en hiervoor een extra button loom gekocht.
Nu merk ik echter dat niet alle buttons een signaal geven.
Op onderstaande foto's zien jullie de huidige connecties.
Zie ik misschien iets over het hoofd of dien ik in de bios te gaan?
Thanks!
Rood = niet werkende buttons
Groen = werkende buttons
Nu merk ik echter dat niet alle buttons een signaal geven.
Op onderstaande foto's zien jullie de huidige connecties.
Zie ik misschien iets over het hoofd of dien ik in de bios te gaan?
Thanks!
Rood = niet werkende buttons
Groen = werkende buttons