ZiEk":3nyemj1y said:deze bedoel je duz?
genoeg die er bieden eerst wou die hem kwijt voor 350 of zo iets
http://cgi.ebay.nl/neo-geo-MVS-CONS...ryZ87188QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
ruderudie":jz4zcvmj said:Grappig, deze verkoper heb ik benaderd om mijn 2 slots te consolizen. Ook in deze kleur maar zonder die gruwelijke stickerbrij erop. Ik wilde het eerst zelf doen maar heb toch maar besloten het direct goed te laten doen door iemand die er verstand van heeft. Wanneer hij binnen is en ik zelf de final touch heb toegevoegd post ik wel een fotootje, maar dat gaat nog zeker 3 weken duren.
ZiEk":1yyzqbio said:ja verzendkosten maken het vaak erg jammer.
is consolizen niet ff duur als een supergun dan ?
almighty":1mf4bhbz said:ZiEk":1mf4bhbz said:ja verzendkosten maken het vaak erg jammer.
is consolizen niet ff duur als een supergun dan ?
Ik hou het lekker bij m'n supergun van DreamerNL![]()
Koop nog wel eens een 4 slot's MVS'je als ik wat geld over heb![]()
Net weer even wat games gekocht bij R.Klok 8)
wibraman":3u1nqror said:almighty":3u1nqror said:ZiEk":3u1nqror said:ja verzendkosten maken het vaak erg jammer.
is consolizen niet ff duur als een supergun dan ?
Ik hou het lekker bij m'n supergun van DreamerNL![]()
Koop nog wel eens een 4 slot's MVS'je als ik wat geld over heb![]()
Net weer even wat games gekocht bij R.Klok 8)
Wie is R.Klok? En heeft die persoon goede prijzen voor MVS games?
ZiEk":2ftq2eyx said:Ja drempels zijn kut,
alsnog geld is ook wel een drempel.
Maar waarom zou je dan niet een phantom 2 boeken met een aes ?