Psykick":nruqg7yz said:Helemaal prima hoor Bob, de meesten van ons zijn begonnen met eerst heel lang met een supergun thuis te gamen. Later als je ruimte hebt ken je zelf kiezen of je een kast wilt!
Mooi is hij inderdaad niet, dus hoop ik maar dat hij wel functioneel is. 8) Ik heb hem helaas nog niet kunnen testen. Voor de zekerheid voeg ik nog wat foto's van de aansluiting voor de voeding toe. Volgens mij is er daarnaast ook één van de switches afgebroken, kun je die makkelijk vervangen?Cageman":3ni0tf2m said:Haha! Nee, behalve dan dat ik al die 1-slot CMVSjes gruwelijk lelijk vind. Overal draden, flatcables. Afzichtelijk.. Maar goed, als hij het doet, en je kunt er lekker mee gamen: helemaal prima. Want daar gaat het uiteindelijk om![]()



beau":37ardmyi said:Geen probleem moest je die pgm pcb ook nog voor in het ngc?
Marcosan30":18uwrksx said:het is je gegund 'boner' Bob gniffel gniffel :mrgreen: