What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

computerbeurzen

Een beetje kortdag, maar misschien toch wel leuk en vooral entree is niet duur. Zelf laat ik de beurzen enz even links liggen, want ben momenteel een beetje door mijn geld heen.

http://www.gamersdag.nl/

lame, geen vechtgames zoals NARUTO4 of street fighter ffs

verder wel cool initiatief, maar 6 eurie is ook duurder dan die aankomende beurs.

Nou het is bijna zover, heb er best zin in.
Kom zowiezo niet met lege handen thuis want Ronnie neemt meteen m'n super famicom mee + gradius 2 voor de pc engine 😉
Nog ff kijken of ik een duo kan scoren en wat andere leuke titels, weet wel dat ik een goed gevulde portomonee moet meenemen :)

Kijk mijn vriendin is gewoon een topper!, ze vond het zo sneu dat m'n duo stuk ging dat ze me de volgende dag nog eens een extra 250 euro gaf om een nieuwe te halen. (prijs in gebaseerd op een duo uit japan incl. shipping)

Mijn vriendin klapt tegen de grond aan op vakantie en lit 3 dagen in het ziekenhuis waardoor we pas morgen weer naar huis komen hehehe

dus of ik het zondag ga redden is nog even bezien maar als ik kom dan heb ik wel zin om even los te gaan :P
hebben we al een meetingpoint hehehe :)

zie jullie misschien daar!

Nou als jullie iemand zien rondlopen rond de 90 kilo en een meter breed dan ben ik het iedergeval niet 😉

Net terug van de beurs en nog wel iets gescoord, helaas viel het me wel iets tegen en de prijzen waren tot vergelijking met e-bay te hoog!
Maar het was wel gezellig en kan niet wachten op de volgende 😉

Ben er ook geweest vandaag. Het was echt niet druk wat wel erg zonde was.
Ook was er naast 1 game niet veel bijzonder voor mij bij. Die ebay gast had naast een paar leuke consoles ook niet veel soeps. Ja het was cheap maar meer dan 2 euro wil je ook niet betalen voor losse vergeelde snes carts, als je ze al wilt. Ook had hij wat famicoms maar het leek wel of hij die uit een sloot had opgevist. Wel veel leuke msx, atari, etc retro gezien alleen daar heb ik niet veel interesse in. Volgend jaar ga ik dan dus ook niet meer.

Jammer. Ik had alleen gegaan als ik door kon gaan naar Duitsland, alleen hoefde ik daar zondag toch niet naartoe uiteindelijk. Klinkt vrij kansloos helaas. Foto's??

Had er 2 gemaakt met m'n gsm maar zijn helaas niet echt scherp, dus niet echt de moeite om te posten.

ik heb het helaas niet kunnen redden, me meissie is nog steeds niet bijgekomen van dr hersenschudding dus die heb ik vandaag maar verzorgd.

Jammer dat het niet echt super was voor degenen die gegaan zijn.

Wat staat er als volgende op de agenda?

jammer dat er uiteindelijk toch maar zo weinig mensen ernaar toe gingen.

@ RoOd veel beterschap met je vriendin.

ben ook niet meer geweest, viel spijtig genoeg in het weekend van carnaval. Ben achteraf blij dat ik niet helemaal naar Arhem ben gereden voor zo'n poepbeurs.

Back