What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Commodore 64, Vic pro en Vic slim

Hardcore cheap in mijn ogen... pc in een C64... tja... volgens mij wordt het allemaal ook nog eens geemuleerd.

Maar ik kan er naast zitten natuurlijk :)
 
Heb je wel gelijk in. Maar vind het toch wel cool dat Commodore er mee komt. Gewoon een leuke move.
 
Site is idd kaput. Had ergens wel al plaatjes gezien maar dat waren renders helaas. Anyway wel vet! Alleen jammer dat de prijs ook (te) vet is. Begon bij 4 of 500 dollar als ik t me goed herinner.
 
Ahja dat was hem. De software kant is wel wat minder Vrees ik maar daar kan je best wat leuks mee doen. Maarja 250 dollar voor een lege kast :shock: Daar kan je heel wat c64s voor uit elkaar trekken.
 
Back
Top