Da Dude
Nozomi Elite
Mijn broer en ik willen een 10 daagse citytrip maken door Tokyo en evt Osako oid.
Nu las ik al het een en ander hier op de site. Maar die topics zijn allemaal 2 tot 4 jaar oud.
We willen dit najaar of voorjaar 2014 die kant op.
We gaan voor de hi-tech shops, gamecenters, cultuur, eten en history (alles dus).
geen koffers, gewoon grote rugtas en gaan.
Maar waar moet je op letten,
waar kun je goedkoop slapen?
Waar kun je goed (traditioneel) japans eten. zonder 2 dagen op de pot te zitten zoals een andere vakantie van me
waar staan de mooiste gamecenters (o.a taito game station en Club Sega),
en wat moeten we volgens jullie zeker bezoeken? vetste gameshop?
Hotels hier of daar boeken? en via waar is het voordelig als je het vanuit Nederland doet?
Hebben jullie nog andere tips voor ons.
We zijn ons flink aan het inlezen, maar gezien er een paar nozomi members Japan 1 of meer keer hebben bezocht, ben ik erg benieuwd naar jullie input.
Nu las ik al het een en ander hier op de site. Maar die topics zijn allemaal 2 tot 4 jaar oud.
We willen dit najaar of voorjaar 2014 die kant op.
We gaan voor de hi-tech shops, gamecenters, cultuur, eten en history (alles dus).
geen koffers, gewoon grote rugtas en gaan.
Maar waar moet je op letten,
waar kun je goedkoop slapen?
Waar kun je goed (traditioneel) japans eten. zonder 2 dagen op de pot te zitten zoals een andere vakantie van me
waar staan de mooiste gamecenters (o.a taito game station en Club Sega),
en wat moeten we volgens jullie zeker bezoeken? vetste gameshop?
Hotels hier of daar boeken? en via waar is het voordelig als je het vanuit Nederland doet?
Hebben jullie nog andere tips voor ons.
We zijn ons flink aan het inlezen, maar gezien er een paar nozomi members Japan 1 of meer keer hebben bezocht, ben ik erg benieuwd naar jullie input.