What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

CAVE DVD's & OSTs

Ken

High Score Hunter
Joined
Aug 10, 2005
Messages
4,799
Reaction score
0
Nieuw project, need the funds. Eens even kijken hoe hyped jullie Nozoms nog zijn na het Shmup event :)

Alle prijzen zijn (naast retescherp) incl. verzendkosten. Meerdere items = korrrting.

CAVE soundtracks:

Pink Sweets: € 40,-
Ibara: € Sold!
Espgaluda: € Sold!

DSC_0975.jpg

Espgaluda/Dodonpachi Dai ou Jou: € 40,-
Ketsui/Dodonpachi Dai ou Jou: € Sold!
Esp.ra.de/Guwange: € Sold!

DSC_0976.jpg

CAVE DVD's (allen compleet):

Ketsui: € 100,- -> NOW € 70,-
Death Smiles: € 70,--> NOW € 50,-
Dodonpachi Dai ou Jou Black Label: € 70,--> NOW € 50,-

DSC_0978.jpg
DSC_0980.jpg
DSC_0977.jpg
 
Paar dingen verkocht, update met kick ass Panasonic Gamecube en pakket USA Gamecube titels.
 
vind je nou niet leuk meer :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

wel oren naar die cube en evt garegga maar niet het juiste moment ervoor
 
Haha nou da's lekker dan! Die Panasonic Cube zie je bijna nergens compleet, alleen voor bizarre prijzen op eBay.
Update: Ketsui/DDP OST US nu ook verkocht.
 
Ken, prachtig ding, ik zou hem dan ook voor een belachelijke prijs op Ebay zetten. Mensen genoeg die zo'n ding willen, en er veel geld voor over hebben.
 
Ken, kan je die Double Dash voor me meenemen, I really need that one ;)
Die had ik trouwens gisteren echt nodig :)

Btw. als het niet anders kan neem ik het pakketje wel!
 
Geregeld! Mario Kart gaat naar Psykick. Battle Garegga on hold.
 
Prijzen van de Superplay DVD's verlaagd. Come on, come on!
 
Marcosan30":3d9fcrhl said:
Zou die kerel dan eindelijk eens goed gaan worden in Mario kart Whahahahahaha :mrgreen:

Haha, ik vrees van niet :mrgreen:
 
Battle Garegga verkocht!
 
Laatste price drop voor de DVD's en Panasonic Gamecube is sold.
 
Ik heb op zich wel interesse in de Dreamcast. Ben er echter niet zo heel bekend mee, voor wat betreft regio-blokkering etc. Is het bijv. mogelijk om naast NTSC/J ook Amerikaanse of Europese DC-spellen te spelen?
 
Alleen Japanse games kun je er op spelen. Met een bootdisc zou je 'm regio vrij kunnen maken.
 
Back
Top