What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Cave announces DoDonPachi Saidaioujou

beau

Pattern Reader
nieuwe cave shooter aangekondigd.
hier een link: http://www.arcadebelgium.net/t4089-dodo ... aidaioujou
Cave announced DoDonPachi Saidaioujou last week, but did not share details on the game. Today, we got a few first details via a press release announcing a location test for the game.

That's right, location test. That means DoDonPachi Saidaioujou is an arcade title. The location test will be held from February 3 through February 5 at Akihabara Hey.

The press release shared only a few details on the game. Saidaioujou will retain the basic gameplay of its predecessors, but will add new systems, including the mysterious "Dress System." Cave promises something cooler and more stylish than past DoDonPachi games.

On the staff side, we can look forward to music from Manabu Namiki, who's worked on past DoDonPachi and Death Smiles games, and character designs from illustrator Ryou Nagi, of Ar Tonelico and Steel Chronicle fame.

Cave says to expect a Spring 2012 arcade release for DoDonPachi Saidaioujou

ben benieuwd :D
 
Echt geweldig! :D Was al bang dat Akai Katana de laatste Arcade titel zou zijn van Cave, Niet dus. Nu is de vraag wat voor hardware ze gaan gebruiken.
 
daar ben ik ook erg benieuwd naar
in februari zullen wel de foto,s en filmpjes opduiken {hoop ik}
 
Super nieuws , ben heel benieuwd .

Ook komt Mushihimesama HD naar de 360 , ik hoop dat de matsuri 1.5 versie daar dan ook in zit .
 
Location test video's. Waarschijnlijk Cave 2nd gen SH3 hardware (Akai Katana, DDP DFK 1.5). Getest op een Egret 2 15K.







 
Ze zouden een keer een shmup moeten maken waar vertical en horizontal door elkaar wordt gebruikt. Vind het allemaal wel weer gaaf, maar om nou te zeggen echt vernieuwend...
 
Dat die rank meter zo prominent aanwezig is wel apart , Chain level loopt langzaam terug net als DFK en gelukkig niet zo strikt als DOJ .
Wel heel erg DFK op het eerste gezicht , lijken wel extra levels minus de overdreven bullet cancelling .
 
Ken":37bdil5w said:
Ze zouden een keer een shmup moeten maken waar vertical en horizontal door elkaar wordt gebruikt. Vind het allemaal wel weer gaaf, maar om nou te zeggen echt vernieuwend...

Salamander (2)

Wel weer 1 grote bullet hell, vind de DoDonPachi die ik laatst op de 360 heb gekocht al pittig.
 
Ken":4fcsetet said:
Ze zouden een keer een shmup moeten maken waar vertical en horizontal door elkaar wordt gebruikt. Vind het allemaal wel weer gaaf, maar om nou te zeggen echt vernieuwend...

Volgens mij had ik onlangs zo'n game gespeeld, xbla titel.....zal vanavond es ff kijken. Die game ging ook van topdown naar isometrisch of horizontaal
 
Back
Top