What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Castle Crashers

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Zelf kijk ik wel uit naar deze game.Alleen vraag ik me af of het ook de 1200 punten waard is.
CastleCrashers.jpg
 
Heb de demo gespeeld en die vond ik erg vermakelijk. 1200 punten is inderdaad best wel veel en ik vraag me af hoe lang het spel is. Heb er verder eigenlijk weinig over gelezen. Andere mensen hier die Castle Crashers al gedownload hebben?
 
Vette game, veel humor en zeker niet kort. Je kunt ook met 4 vrienden online spelen wat een groot pluspunt is imo. Als je van 2D scrolling beat em ups houdt dan is deze zeker de moeite waard...
 
Derek":s6xx4ffj said:
Heb de demo gespeeld en die vond ik erg vermakelijk. 1200 punten is inderdaad best wel veel en ik vraag me af hoe lang het spel is. Heb er verder eigenlijk weinig over gelezen. Andere mensen hier die Castle Crashers al gedownload hebben?
download op psn?
hmm niet gezien. Van de Amerikaanse psn site? zal effe checken.
 
Ik heb de game sinds gisteren ook .. heel tof. Het doet me een beetje denken aan Golden Axe met een vleugje Streets of Rage :)

De 2d stijl is fantastisch! Echt, we hebben gisteravond best lol gehad zo met een paar man co-op!
 
Het is heel simpel iedereen die wel eens zegt of denkt: 'games waren vroeger beter' en/of 'waarom komen er nooit meer side scroll beat 'm ups uit'... voor diegene is Castle Crashers gewoon een absolute must

Ik ga zelfs zover, dat ik bereid zou zijn om de game te kopen voor 2400 ms points. Zo gaaf vind ik deze game :D [/b]
 
Hey daar hebben we mn co-op maat :)

Ja die game is gewoon erg bruut met het stijltje en muziek. Zeker de puntjes waard!
 
Back
Top