Sp33dFr34k
1CC Aspirant
- Joined
- Oct 10, 2011
- Messages
- 851
- Reaction score
- 0
Netboot je van je rPi en wil je hem het liefst mooi in een case steken?
Dan is dit iets voor jou
Gloednieuw in de verpakking, en is van jou voor €25 incl. bubbelenvelop verzending.
Als voorbeeld een foto van mijn exemplaar, degene die verkocht wordt zit nog in de folie e.d.
Dan is dit iets voor jou
Gloednieuw in de verpakking, en is van jou voor €25 incl. bubbelenvelop verzending.
Als voorbeeld een foto van mijn exemplaar, degene die verkocht wordt zit nog in de folie e.d.