What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Candy cabs te koop in NL

Ik heb mijn mvs 4slot bij hem gekocht, aardige gast, ik hoop alleen dat het ding ut doet want ik heb mijn klote supergun nog steeds niet! :evil:
 
Had het vandaag ook gezien, vraag me af wat ie er voor vraagt.
Vind ze trouwens niet echt mooi maar ja beter iets dan niets.
 
de prijs zal opzeker beter zijn dan zelf zoiets gaan importeren (denk ik)

maar merkwaardig dat er geen prijs bij staat, misschien komt de container pas aan als hij er 20 verkocht heeft :)
 
RoOd":3w23yl5q said:
de prijs zal opzeker beter zijn dan zelf zoiets gaan importeren (denk ik)

maar merkwaardig dat er geen prijs bij staat, misschien komt de container pas aan als hij er 20 verkocht heeft :)

Is volgens mij ook niet voor verkoop maar voor verhuur/exploitatie aan het één of ander.
 
ManoRevolver":r07p7cgh said:
RoOd":r07p7cgh said:
de prijs zal opzeker beter zijn dan zelf zoiets gaan importeren (denk ik)

maar merkwaardig dat er geen prijs bij staat, misschien komt de container pas aan als hij er 20 verkocht heeft :)

Is volgens mij ook niet voor verkoop maar voor verhuur/exploitatie aan het één of ander.

Nee hij verkoopt ook, ik heb net een mailtje gestuurd ivm de prijs
 
Hoi Nick,

de Xiongba Arcade gaat kosten 795.00 euro nieuw in doos. Compleet met een 29" monitor.

met vriendelijke groeten,
Marcel Kolen

kweet niet of dit met bezorging is :?
 
Ik weet dat ik misschien makkelijk praten heb, maar wat een lelijke krengen en dat nog voor 8 meijers ook, zonde van je geld.
 
Ken":1lknnxj6 said:
Ik weet dat ik misschien makkelijk praten heb, maar wat een lelijke krengen en dat nog voor 8 meijers ook, zonde van je geld.

Komt niet vaak voor, but I agree :lol:
 
Ken":3bcxggpp said:
Ik weet dat ik misschien makkelijk praten heb, maar wat een lelijke krengen en dat nog voor 8 meijers ook, zonde van je geld.

Inderdaad maar het is ideaal voor iemand zoals mij, die niets met AR te maken wil hebben en de shipping costs van Coinop te duur vind, en het is beter dan zo'n High Tech of Royal Video kast imo..
 
Tuurlijk zijn er mooiere, maar ZO lelijk vind ik deze nou ook weer niet.
 
Nick_D":4cybk0ls said:
Ken":4cybk0ls said:
Ik weet dat ik misschien makkelijk praten heb, maar wat een lelijke krengen en dat nog voor 8 meijers ook, zonde van je geld.

Inderdaad maar het is ideaal voor iemand zoals mij, die niets met AR te maken wil hebben en de shipping costs van Coinop te duur vind, en het is beter dan zo'n High Tech of Royal Video kast imo..
Van de vier arcade cabs die ik thuis heb staan komt er slechts een bij Arcaderick direct vandaan toen hij nog enigszins normale zaken deed, de rest komt allemaal bij partikulieren vandaan dus die theorie gaat niet helemaal op. Het is maar net hoe graag je er eentje wilt, waar je zoekt en ja ook inderdaad een beetje wie je kent.
 
Nouw Ken als je ooit nog cabs tegen komt laat het ons ook even weten, je hoeft toch niet meer cabs? :lol:

Maar wat wel weer goed is aan deze cabs is dat ze hi-res aan kunnen.
 
Allereerst ik ben nieuw hier, mijn naam is Rudie en ik ben de (trotse!) bezitter van een heerlijk ouderwetse high tech 2 slots in super-staat mag ik wel zeggen. Toch ben ik al een tijdje voor een candy-cab aan het rondkijken, maar mijn houten vriend doe ik dan natuurlijk niet weg. Dit is toch immers het jeugdsentiment, want van japanse cabs in Nederlandse/Belgische/Spaanse arcades was voeger geen sprake.
Maar anyway wat zijn goede richtprijzen, want al is deze cab van pinball palace vrij vierkant, hij is wel nieuw voor dat geld waar arcaderick 2e handjes verkoopt. En is het zo dat ik in een candy cab elk board kan zetten, bv. cps2 of naomi, of moet er nog meer gebeuren voor hij speelklaar is?
 
Als de kast een JAMMA connector heeft (en daar kun je wel vanuit gaan bij een beetje normale kast) kun je er elk systeem op kwijt.
 
Ja ok zover vat ik hem. Maar stel, ik trek mijn jamma stekker van mijn MVS board, ik koop een naomi board (met game uiteraard) en ga er dan vanuit dat mijn monitor dit aankan, dan ben ik verder klaar? Hoe zit het met voeding e.d, dat is altijd universeel??
 
Je kunt een Naomi board ook aansluiten op JAMMA, door middel van bijvoorbeeld de Capcom convertor, die er overigens ook voor zorgt dat je bij Capcom fighting games de kickbuttons kunt gebruiken. Stroom is in zoverre universeel dat er geen stopcontact aan te pas komt, dus je hoeft je daarover niet zo druk te maken.
Op het volgende plaatje is rechtboven de Capcom connector, waar je JAMMA aansluiting op gaat. Als je een GD ROM aansluit zoals op deze foto heb je vrijwel altijd een extra psu nodig voor meer stroomtoevoer.

Meer standaard info kun je vinden in een artikel wat ik heb geschreven op Gamez.
http://www.gamez.nl/web/show/id=122396/contentid=59209
773271_610_1144672578221-True_Experience2.jpg
 
Back
Top