Druk bezig de zolder weer om te vormen naar gameroom. Vooral nu ik een NAC van Ronnie heb gekocht. Ik ben van plan om die terug te brengen naar 'mint'. Dus eerst maar eens wat foto's van de huidige staat. Niet schrikken; ik heb 'm geen pijn gedaan 
Toen 'ie nog bij Ronnie stond
Monitor eruit, meeste schroeven los. Voorkant van CP lijkt tijdens transport beschadigd te zijn, maar maakt niet uit. Cab zal worden gespoten, en zet er een nieuw CP in.
Binnenkort meer foto's van m'n NAC restoratie en de rest van de gameroom (als alle verhuisdozen weg zijn
)
Toen 'ie nog bij Ronnie stond
Monitor eruit, meeste schroeven los. Voorkant van CP lijkt tijdens transport beschadigd te zijn, maar maakt niet uit. Cab zal worden gespoten, en zet er een nieuw CP in.
Binnenkort meer foto's van m'n NAC restoratie en de rest van de gameroom (als alle verhuisdozen weg zijn