A
Anonymous
Guest
God of war zuigt.
Ik heb het spel gekocht toen ie in de VS uitkwam, omdat ik voor 1 keer in de hype trapte en het gelijktijdige gereleasde DMC3 links laten liggen (ieder mens begaat wel eens een fout). Spel gespeeld, en ik vond hem meteen al niet geweldig. Skilloos vechten en framedrops.. bah. De Hydra boss fight was leuk.. maar het bleek zowat de enige te zijn! Mijn vingers vielen er bijna af van het buttonmashen om die finishers eruit te krijgen.. als je dit niet doet dan blijven die gasten opstaan, ook bah. Tot overmaat van ramp was ik na 3 uur al bij de Desert en Pandora's box, "de laatste levels alweer". En wat een kolerelevels vol met glitches dit zijn, dus gameholic, je kan hem beter niet eens verder spelen want het 2e gedeelte is nóg frustrerender en slechter..
Heb het spel na het uitspelen (ik had hem nauwelijks 2 weken) snel op internet gezet, voor een goed bedrag verkocht, en DMC3 voor dat geld opgehaald.
En daar heb ik echt nóóit spijt van gehad, DMC3 = een supergame.
Ik heb het spel gekocht toen ie in de VS uitkwam, omdat ik voor 1 keer in de hype trapte en het gelijktijdige gereleasde DMC3 links laten liggen (ieder mens begaat wel eens een fout). Spel gespeeld, en ik vond hem meteen al niet geweldig. Skilloos vechten en framedrops.. bah. De Hydra boss fight was leuk.. maar het bleek zowat de enige te zijn! Mijn vingers vielen er bijna af van het buttonmashen om die finishers eruit te krijgen.. als je dit niet doet dan blijven die gasten opstaan, ook bah. Tot overmaat van ramp was ik na 3 uur al bij de Desert en Pandora's box, "de laatste levels alweer". En wat een kolerelevels vol met glitches dit zijn, dus gameholic, je kan hem beter niet eens verder spelen want het 2e gedeelte is nóg frustrerender en slechter..
Heb het spel na het uitspelen (ik had hem nauwelijks 2 weken) snel op internet gezet, voor een goed bedrag verkocht, en DMC3 voor dat geld opgehaald.
En daar heb ik echt nóóit spijt van gehad, DMC3 = een supergame.

