What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

burn in monitor van mijn naomi

waar kan ik zo een nieuwe monitor krijgen
vandaag heeft mijn broer de andere monitor van mijn andere kast zonder systeem eens getest op een pc en die geeft wel een heel goed beeld
 
Het kan ook een purity probleem zijn. Heb je misschien aan de purity ringen gedraaid?
 
volgensmij zijn dat de ringen achter op denek van de tube
zit vaak verf op
daar haddenze bij mijn gaunlet ook aan gedraaid pff duurde lang voor ik dat wer goed had
 
RestlessBas":1fci32gg said:
waar kan ik zo een nieuwe monitor krijgen
vandaag heeft mijn broer de andere monitor van mijn andere kast zonder systeem eens getest op een pc en die geeft wel een heel goed beeld

Ik ben ook op zoek naar een andere monitor voor mijn naomi cabinet
volg modus aan :D
 
retrocab":1upxjrat said:
volgensmij zijn dat de ringen achter op denek van de tube
zit vaak verf op
daar haddenze bij mijn gaunlet ook aan gedraaid pff duurde lang voor ik dat wer goed had

Klopt, de set dingen die het dichtst bij de tube zit.
 
Die vlek linksonder zit precies in de buurt van de speaker. Als je de voorkant v/d naomi er af haalt dan zijn de speakers weg, daarna demag drukken.. als de vlek dan weg is, komt het puur door de magneet in de speaker.
 
Laat er even iemand naar kijken die er kaas van heeft gegeten. We gaan hier zo echt niet uitkomen vermoed ik. Of knal er lcd schermen in.
 
denk wel dat da het beste gaat zijn cage
ik heb nog altijd men andere kast met een goeie monitor he ;)
die zal dan voor speler 1-2 zijn en diegene met lcd voor speler 3-4
 
Back
Top