RestlessBas
Credit Feeder
goeiedag mensen
ik ben hier nieuw
nie al te beste indruk achtergelaten paar dagen terug
ma ik wil wel opnieuw beginnen als jullie mij de kans geven
mijn naam is Mustafa
ik ben van belgie
ik werk bij volvo cars in gent
ik ben een verzamelaar van allerlei consoles en games
ik heb zelf 2 arcadekasten van naomi dat ik wil ombouwen
ik weet dat er verschillende soorten zijn bij naomi's
ik heb 1 zo een paarse kubus vormig systeem erin met een aparte gd rom lezer
ik wil graag de originele schermen gebruiken
de 1ne heb ik nog niet kunnen testen omdat er geen systeem in zit(heb ik zo gekocht)
maar de andere heeft een roze vlek en vroeg mij af of ik het te maken is of best gewoon een 24" pc monitor inplaatsten
ik ben echt een beginner in arcade kasten
en is er hier iemand die een sticker designer kent ??
mvg
ik ben hier nieuw
nie al te beste indruk achtergelaten paar dagen terug
ma ik wil wel opnieuw beginnen als jullie mij de kans geven
mijn naam is Mustafa
ik ben van belgie
ik werk bij volvo cars in gent
ik ben een verzamelaar van allerlei consoles en games
ik heb zelf 2 arcadekasten van naomi dat ik wil ombouwen
ik weet dat er verschillende soorten zijn bij naomi's
ik heb 1 zo een paarse kubus vormig systeem erin met een aparte gd rom lezer
ik wil graag de originele schermen gebruiken
de 1ne heb ik nog niet kunnen testen omdat er geen systeem in zit(heb ik zo gekocht)
maar de andere heeft een roze vlek en vroeg mij af of ik het te maken is of best gewoon een 24" pc monitor inplaatsten
ik ben echt een beginner in arcade kasten
en is er hier iemand die een sticker designer kent ??
mvg
