A
Anonymous
Guest
Hi allemaal,
Ik heb al een tijdje een maagdelijk witte Blast City, maar heb van de week side art binnen gekregen.
Alleen.. ik ben zo slim geweest om vergeten op te schrijven hoe hoog/breed de side art moet hangen.
Zou een van jullie mij kunnen helpen door een foto te maken met vermelding van de juiste plakplaats? Het gaat om beide delen van de side art.
Much obliged!
Ik heb al een tijdje een maagdelijk witte Blast City, maar heb van de week side art binnen gekregen.
Alleen.. ik ben zo slim geweest om vergeten op te schrijven hoe hoog/breed de side art moet hangen.
Zou een van jullie mij kunnen helpen door een foto te maken met vermelding van de juiste plakplaats? Het gaat om beide delen van de side art.
Much obliged!













