What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

(blanco) ARTWORK SEGA Naomi Universal/Netcity

P-Nut

Candy Cab Regular
Ik hoop dat dit de juiste plaats is om te posten ;o

Ik ben op zoek naar een blanco artwork templates voor deze cabinet maar kan nergens illustrator/psd bestanden vinden.

Ik vroeg mij af of iemand blanco ARTWORK heeft, ik heb wel wat kunnen vinden maar helaas niet alles :( Mooiste perfecte afmetingen snij lijnen

* Side stroken
* Controlpanel
* instruction sheet (onder het glas)
* Optioneel (Marquee)

http://wiki.arcadeotaku.com/images/1/12 ... Vector.png
http://wiki.arcadeotaku.com/images/5/5f ... e.Scan.pdf

Zou heel relaxt vinden als iemand mij hieraan kan helpen!

Mvg,

P
 
Heb sowieso de instruction sheet als illustrator template, en de control panel als photoshop template.
Met outlines voor buttons, stick etc.
Ook meerdere setups, voor 1 of 2 players, verschillende button layouts etc.

Side stroken niet. Marquee heb ik ook als het goed is.

Zal vanavond als ik thuis ben voor je kijken waar ik het heb en dan ff linkjes hier posten ;)
 
Ik heb er even na gekeken helaas is het niet een 2 player panel. Het autocad document kan ik niet openen. Ik kan wel overweg met autocad dus misschien moet ik dat eens installeren :o

Psykick had jij toevallig niet custom artwork ooit gemaakt (zwart met witte letters en een rode lijn) en schmup panel?
 
Hasan jij had toch ook een naomi overlay in dezelfde stijl als die NAC? Dan kan ik ze mooi matchen met elkaar hehe
 
Ja jongens die heb ik liggen en ik zal wel een template straks uploaden.

@Milspex, ja die heb ik idd, ik ga best snel naar de drukker en zal dan gelijk laten meedrukken. Moet je de 1 of 2 player versie?
 
Kun je die singleplayer versie eens uploaden als gewone afbeelding?
Ben daar wel benieuwd naar. Planning is dat ik bij Ronnie een Astro City haal en wil daar eigenlijk wel een singleplayer panel op...
 
Ik koop een Naomi voor naast mn Astro City, jij verkoopt een Naomi en koopt een Astro City voor naast je Naomi
 
Back
Top