Moet zeggen dat het geluid van de guns niet te zuinig is zeg.
Met een beetje volume erin denken je buren dat de Russen binnen zijn gevallen.
Vind het een leuke game, vraag me inderdaad alleen af of het niet te eentonig wordt na een paar levels.
Wel heel leuk dat zo'n beetje alles naar de maan geschoten kan worden
Wat ik ook altijd zeer apart vind in dit genre, en dan neem ik een voorbeeld uit een level van Black, is dat bij een grensovergang uiteraard 37 fueldepots staan, dynamite all over the place en niet te vergeten vrachtwagens met grote ontploffingsgevaar-waarschuwingen op de zijkant.
Ja, dan vraag je er om...... :lol: