A
Anonymous
Guest
Heb deze meteen uit de Europese PSS store gedowned en so far so good. De game ziet er goed uit, maar behoudt de wel erg old school gameplay. Je kunt dus niet springen en in de lucht heb je ook nauwelijks controle. Soms vervloek je het, soms is het geweldig. Bossfights vereisen denkwerk, zijn erg cool.
Nieuwe graphics, vertrouwde feeling.
Erg leuke game.
Nieuwe graphics, vertrouwde feeling.
Erg leuke game.