What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Bezoek aan het Mekka van de classic arcade scene

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Jongens, ik weet niet waar het Mekka ligt van de candy cab scene, waarschijnlijk is dat momenteel het Nozomi Game Center :D , maar ik heb vandaag in ieder geval een bezoek gebracht aan hét Mekka voor de klassieke arcade gamer, zijnde Funspot, New Hampshire.

Ik heb een uitgebreid verslag gemaakt op DLF, hier een link voor de classic game lovers onder jullie (en die zijn er). Enjoy.

http://www.dragonslairfans.com/smfor/in ... pic=3631.0

Tsjezus Erik! Ik ben echt jaloers op jou man :shock: :shock:

Wat ontzettend gaaf zeg! Wat moet dat een belevenis zijn om daar rond te lopen en ook zo heerlijk rustig daar.

Geniet er nog van en veel gameplezier!

Leuk verslag! Geweldig dat je de mensen achter Funspot heb mogen ontmoeten. Dat maakt zo'n bezoek wel extra indrukwekkend, lijkt me.

Nu staat er in je verslag dat je de moderne games niet allemaal laat zien; heb je er wel foto's van? Of heb je ze meteen van je camera gewist ;-)?

Dit is toch wel de shit :) Wat een sfeer moet dat geven, al ben ikzelf meer van de games rond 1990-2005...

Heb met open mond naar je pics zitten staren. Wat daar voor classics allemaal staan en ook nog eens in geweldige staat. :shock: Heb je je broek nog moeten verschonen bij het aanschouwen van al dit moois? :D Niet normaal toch! Toffe pics Erik en veel plezier nog.

Ik heb mijn broek gelukkig droog kunnen houden. :D Maar het is inderdaasd amazing wat daar allemaal staat, en ook allemaal speelklaar, echt geweldig. Ik zal binnenkort hier ook nog wat foto´s posten van de moderne arcasde games.

En vanavond ga ik er nog een keer naar toe voor een paar uurtjes. De kans dat ik ooit nog een keer naar Funspot kan/ga is niet zo groot, dus nu moet ik de gelegenheid grijpen. :P Dan zal ik nog wat meer foto´s maken van de moderne racers en dergelijke.

ruderudie":1jkkn99g said:
Ziet er erg cool en verzorgd uit, mist wel wat gamers! :)

De gamers kwamen vooral in de middag, toen was het lekker druk. Maar ´s ochtends en ´s avonds is er weinig te doen. Ik had vanavond de hele ruimte bijna voor mezelf. Maar de fun is even voorbij, morgen trekken we weer verder. Ik post binnenkort nog wat foto´s van wat modern spul dat daar staat.

damn, vet gave pics ja :D
ik heb de classics wel langs zien komen die ik als kind gespeeld heb,
aan Roadblasters en Paperboy heb ik veel herinneringen ;)

Zoals beloofd bij deze een paar foto´s van wat modernere games en ticket games die je bij Funspot aantreft. Het stelt niet zoveel voor, maar ja, Funspot staat niet voor niets bekend om de klassieke games. En Candy cabs zijn al helemaal niet te zien. Zo zie je maar weer, zelfs Mekka is niet prefect.

P1010001.jpg

P1010002.jpg

P1010003.jpg

P1010005.jpg

P1010008.jpg

P1010009.jpg

P1010020.jpg

P1010357.jpg

P1010366.jpg

P1010367.jpg

P1010368.jpg

P1010369.jpg

P1010370.jpg

P1010371.jpg

P1010373.jpg

P1010380.jpg

P1010382.jpg

P1010383.jpg

P1010389.jpg

P1010391.jpg

P1010392.jpg

Bedankt Erik! Wat kost het nou om een potje te Mortal Kombatten of te racen?

DLX":16fkgyve said:
Bedankt Erik! Wat kost het nou om een potje te Mortal Kombatten of te racen?

MK weet ik niet, racen is 2 tokens van een kwartje.

Dit is DE funspot van de docu van Billy Mitchell en Steve Wiebi in die grote Donkey Kong battle??
Was die nerd er nog van ´there is a killscreen coming-´

Back