DAY
TATE Mode Pilot
De laatste tijd worden steeds meer netwerken opgezet waar gamers kunnenn gamen, zoals Xbox live en Nintendo virtual console. Het valt mij op dat voor veel content betaald moet worden, bijvoorbeeld een jaar xbox live kost al gauw 60 euro en de spellen die bij de Wii gedownload kunnen worden kosten ook al gauw 10 euro per spel. Persoonlijk vind ik het nog wel wat moeilijk om te betalen voor digitale content, want ik ben toch nog steeds iemand die iets in de handen wil hebben voor hetgeen ik heb betaald. Wat ben jij bereid te betalen voor gedownloadde games en tot waar gaat het betalen voor dit soort dignen voor jou?