What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

belachelijke-ebay-auctions-topic

Je moet de Q&A onderaan ook even lezen. Hilarisch:

Q: This is a pretty amazing system. Do you think it will run Windows 8?
A: if you buy it 21000000$ its will run also on windows 10 thanks

Q: I don't see a mouse. Will you discount for that? Like $2.00?
A: The price is without the mouse. Mouse add another 500 000 dollars. Thanks Danny

Q: Can you tell me where you get tickets to the Sun? Cause I have asked NASA and they didn't offer me tickets and kick me out. I'm really soooooooo interested in having trip to the sun. Regards
A: If you pay $ 21,000,000 I send half of it to NASA They build a special ship to me, and I send you there if you want. But like I said, only one way. Thanks Danny

Q: How much is that in Shekels?
A: 500000000 + tax thanks

Q: Does this come with a round trip to the moon? for 21MM I'd expect quite an experience.
A: It comes with up to sun - one way. Thanks

:mrgreen:
 
Je ziet steeds meer van dit soort veilingen verschijnen. Verkoper hangt er een belachelijk hoge 'buy it now' prijs aan, en zet dan vervolgens 'Best Offer' aan. Je kunt dan een bod doen van een paar euro, en waarschijnlijk win je de veiling dan ook wel (als er geen reserve is gezet). Het is een rare tactiek, die blijkbaar door EBay wordt toegestaan.
 
Grappig, als je dan best offer wil aanklikken en je klikt per ongeluk ' buy it now' aan...

zie je je leven voorbij flitsen :shock:
 
Das die ook op MP staat. die is niet erg geliefd hier met zijn wazige prijzen.
Ook als koper niet echt fijn om over de vloer te hebben hoorde ik. Dan wil die alles voor bijna niks.
Ikzelf nooit zaken mee gedaan doordat ik de bovenstaande geruchten over hem hoorde.
 
Da Dude":38h6lxun said:
Das die ook op MP staat. die is niet erg geliefd hier met zijn wazige prijzen.
Ook als koper niet echt fijn om over de vloer te hebben hoorde ik. Dan wil die alles voor bijna niks.
Ikzelf nooit zaken mee gedaan doordat ik de bovenstaande geruchten over hem hoorde.

maar goed ook, ik heb hem ook over de vloer gehad, eerst dacht ik het zel wel. Maar later werd het steeds belachelijker en toen ik dit zag dacht wth is alleen maar erger geworden.

Mischien is nozomi gewoon te relaxed :P
 
Back
Top