What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Batrider PCB geen geluid (inmiddels gefixed)

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Heb nogmaals de voltages opgemeten en kwam erachter dat pin 6 op maar 1.6 volt zit. Moet dit geen 12v zijn voor de amp? Heb een willekeurig ander board gemeten (espgaluda) en hier was de 12v in orde.

Goed, Deze gaat maandag naar AO member 'Vectorglow' in de UK. Post het resultaat nog wel.

Update:
M'n Batrider ver.B PCB is weer helemaal gefixed, Hoera! :D Was uiteindelijk een simpele fix. Het vervangen van een cap en amp was al voldoende. De eindtrap zorgde dus voor de 12v kortsluiting. Gerepareerd door Vectorglow in de UK met uitstekende service.

Ik snap precies wat je bedoelt. Hookte bij mij ook sinds ie op mame is.

Jammer dat stijging vd prijs vd pcb gelijke tred lijkt te houden met de stijging vd goudprijs.

Sky is the limit lijkt wel...

ElPancho":3bdsb0rc said:
Ik snap precies wat je bedoelt. Hookte bij mij ook sinds ie op mame is.

Jammer dat stijging vd prijs vd pcb gelijke tred lijkt te houden met de stijging vd goudprijs.

Sky is the limit lijkt wel...

Klopt, In Japan betaal je op dit moment zo rond de 45K yen voor de Japanse B versie. Heb zelf nog de originele versie B artwork en dipsheet erbij. Kunt deze game beter ergens op een forum scoren. Betaal je denk ik net iets onder de € 250,-

Back