What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

B&O Beovision MX4000 CRT

Dus als het een 50Hz model is kun je er niet op gamen? Mijn ouders hebben er nog eentje staan, een MX5500. Die wil ik wel gaan gebruiken voor mijn SNES of Gamecube.

sjorspion":1aqhq3g1 said:
Kan, maar het zijn 2 pinnetjes. Dus ik had nog een kleinn molex connectortje die erop paste, daar dan draadjes en een knopje erop.

Verstuurd vanaf mijn HTC Desire X met Tapatalk
Thanks - sounds easy enough :-)

ShmupOtaku":172cldhx said:
Dus als het een 50Hz model is kun je er niet op gamen? Mijn ouders hebben er nog eentje staan, een MX5500. Die wil ik wel gaan gebruiken voor mijn SNES of Gamecube.

Prima te gebruiken hoor.

zojuist thuis gekomen met een MX 7000 type 8700, (MX 7000 NT) laatste type die ze gemaakt hebben van deze serie, scart 1 stond uit in het menu, dacht al.. die is kapot.

maarre.. dat geluid van deze unit, holy shit!, morgen de boel even cleanen en dan gaat ie de gameroom in :)

Heb nu de MX 5500 staan waar een Beolink 1000 bij zit. Snes aangesloten via scart. Maar hoe krijg ik nu beeld? 1 staat op V Tape en 2 op Decoder. Moet ik dit veranderen?

ShmupOtaku":yr0r8g4b said:
Heb nu de MX 5500 staan waar een Beolink 1000 bij zit. Snes aangesloten via scart. Maar hoe krijg ik nu beeld? 1 staat op V Tape en 2 op Decoder. Moet ik dit veranderen?

ok, AV1 staat goed (V-Tape), AV2 zou op V-AUX ofzo moeten staan, tenminste dat is bij mij zo, alle PAL RGB apparaten gaan gelijk naar de juiste scart connector, ook als de unit op standby staat

Onlangs heb ik een LX6000 overgenomen, deze is vergelijkbaar als de MX7000. Echter is deze horizontaal gebouwd wat ik persoonlijk fijner vind opdat het geluid nog beter tot zijn recht komt (grotere speakers en aan de zijkanten.

VHS":24fr5849 said:
Onlangs heb ik een LX6000 overgenomen, deze is vergelijkbaar als de MX7000. Echter is deze horizontaal gebouwd wat ik persoonlijk fijner vind opdat het geluid nog beter tot zijn recht komt (grotere speakers en aan de zijkanten.

nice :)

info over dat model kan je hier bekijken: http://beophile.com/?page_id=1357
je kan daar zien uit welk jaar je unit komt.

Heb er nu 2 staan, erg mooi, maar kan ik er wat aan doen dat ze nu beide op 1 ab werken?.... vervelend met geluid harder zetten :p

van de BEOVISION 10, een heel ander model maar misschien kan het met deze ook:

If you place a second TV in a main room where you already have a Bang & Olufsen TV and commands from your remote control can be received by both TVs, you must change the option of the secondary TV to prevent simultaneous activation of both TVs. Stand in front of the secondary TV: <image>

de rest zijn plaatjes hoe je het moet doen maar pagina 21 van deze link werkt misschien:

http://www.iconic-av.co.uk/manuals/beov ... nglish.pdf

ShmupOtaku":3ge8uz16 said:
Heb er nu 2 staan, erg mooi, maar kan ik er wat aan doen dat ze nu beide op 1 ab werken?.... vervelend met geluid harder zetten :p

Redelijk luxe probleem :-)

De beeldkwaliteit ziet er top uit !

Wellicht een goed alternatief voor de pvm/bvm.

Mijn consoles zijn allemaal ntsc en ik zie toestellen met alleen 50hz, maar ook met 50hz/60hz (op de sticker aan de achterkant). Ik neem aan dat de 50hz/60hz versie zonder problemen ntsc consoles ondersteunt ?

LeGionellz":3tmj5tif said:
De beeldkwaliteit ziet er top uit !

Wellicht een goed alternatief voor de pvm/bvm.

Mijn consoles zijn allemaal ntsc en ik zie toestellen met alleen 50hz, maar ook met 50hz/60hz (op de sticker aan de achterkant). Ik neem aan dat de 50hz/60hz versie zonder problemen ntsc consoles ondersteunt ?

Ik denk dat wat jij bedoelt de aanduiding van de stroomtoevoer is 220V @ 50Hz, dit heeft niks te maken met 60Hz NTSC beeldsignalen.
Geen probleem dus 8)

Maar correct me if I'm wrong...

Back