paragonbelial
Cabinet Dweller
Ik denk over de aanschaf van een Atomiswave mainboard voor gebruik in de (2p6b) Astro City cab die ik ga aanschaffen bij Rklok. Een paar vraagjes:
1. Werkt een Atomiswave standaard op een 15/24K scherm of moet het scherm 31K kunnen draaien? Of moet ik video mods maken?
2. Die Astro heeft nu een MVS mainboard. Moet ik nog dingen aan het JAMMA harness aanpassen?
3. Heeft iemand (detail) fotos van zijn setup die hij wil delen?
4. Wat vinden jullie redelijke prijzen voor Atomiswave?
5. Zijn de bootleg boards de moeite waard of zijn er bekende issues?
6. Iets anders dat ik moet weten?
Alvast heel veel dank voor de antwoorden. Ik probeer zo veel mogelijk zelf te leren nu dus alle verdere info is welkom!
1. Werkt een Atomiswave standaard op een 15/24K scherm of moet het scherm 31K kunnen draaien? Of moet ik video mods maken?
2. Die Astro heeft nu een MVS mainboard. Moet ik nog dingen aan het JAMMA harness aanpassen?
3. Heeft iemand (detail) fotos van zijn setup die hij wil delen?
4. Wat vinden jullie redelijke prijzen voor Atomiswave?
5. Zijn de bootleg boards de moeite waard of zijn er bekende issues?
6. Iets anders dat ik moet weten?
Alvast heel veel dank voor de antwoorden. Ik probeer zo veel mogelijk zelf te leren nu dus alle verdere info is welkom!