What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Atomiswave Groupbuy ADRESSEN EN VERZENDKOSTEN! CHECK PLEASE!

All confirmed, nog een paar en dan kan ik lekker naar Hong Kong voor mijn lang geplande vakantie, thnx! ;)
 
Psykick":33ag70hp said:
All confirmed, nog een paar en dan kan ik lekker naar Hong Kong voor mijn lang geplande vakantie, thnx! ;)

Veel meer dan een enkeltje Schiphol-Hong Kong zal er niet in zitten, denk ik ;-)
 
hahaha en iedereen als gift betaald dus daar kan je ook niets meer mee lol
 
zpeakabonk":327jqski said:
hahaha en iedereen als gift betaald dus daar kan je ook niets meer mee lol

Hahahaha idd, jij hebt hem door ;)

@cageman, die ticket was ook al genoeg hehe!
 
Als het nog kan wilde ik graag:
2xBalltop, 1 standaard groen en 1 standaard geel
1x24mm button, standaard groen.
Alvast bedankt.
 
Bedankt Hasan, zal het totaal bedrag wel effe overmaken met PP.
In principe kan mijn vriendin het zelf bij je ophalen. Ze zit tegenwoordig veel in Den Haag voor haar werk. Neemt ze gelijk ML voor je mee.
De PP waar het mee wordt overgemaakt is die van haar. (vwbabe84)
 
Hey, ik kreeg 'n linkje naar dit topic en zie dat het gaat om een group buy. Ik heb wel interesse in die 161-in-1 MVS cart. Is die nog aanwezig, of moet die ergens besteld worden?
 
Je kan nog meebestellen, ben aan het afronden. Je kan €70 overmaken naar paypal account psykick@hotmail.com o.v.v. je tag en stuur het als gift! Dan kan deze nog mee in de bestelling.
 
Ik zit nu pas naar je bestelling te kijken Gideon, maar die krijg je wel van mij voor die ML iig. Thnx!
 
Nog te betalen dus :

Ckong

Rudeudie

Remco

Mart

Daarna is het de bestelling de deur uit ;)

Zoals het er nu uitziet kunnen we de spullen midden volgende week verwachten, deze week bestellen en binnen een paar dagen binnen.
 
jiggymf":hrrbv7oz said:
je mist mij in de lijst :p


Nee hoor, van jou regelen we onderling door een verrekening, dus ik hoef jou niet als betaler te registreren ;)
 
Back
Top