Psykick
Loop Survivor
Nou jongens door de enorme vraag voor Atomiswave carts heb ik besloten om maar weer eens een groupbuy te organiseren bij mijn leverancier in het verre oosten.
Het gaat natuurlijk om de Atomiswave games, maar als mensen ook nog andere dingen nodig hebben, moeten ze maar een seintje geven en dan bestel ik alles gelijk mee.
Het voordeel om het zo te doen is natuurlijk dat we kunnen besparen op de vervoerskosten en dat we het kopen voor een voor mij zeer betrouwbaar adres, waar ik al jaren zaken mee doe.
Hier zijn de Atomiswave games die besteld kunnen worden : De spellen kosten € 30,-
- Metal Slug 6
- King of Fighters XI
- Samurai Shodown IV
- Hokotu no Ken / Fist of the North Star
- Dolphin Blue
- Knights of Valour : The Seven Spirits
- Demolish Fist
- The King of Fighters : Neowave
- Neo Geo Battle Colosseum
- Guilty Gear : Isuka
- The Rumble Fish
Andere boarden en spullen die evt. interessant zijn om mee te bestellen zijn evt. :
MVS multi game 161-in-1 € 60,-
60-in-1 classic board € 75,-
19-in-1 horizontal board € 95,-
Nog enorm veel andere multi boarden, noem het maar en ik kan het bij ze bestellen.
Ook dingen zoals JAMMA kabelbomen, verlengers, verdelers etc.etc.
JAMMA test pcb, fantastisch ding, gebruik ik zelf ook, kan niet meer zonder.
PS3 en Xbox 360 timer boards voor in je kast of PS3/Xbox360/PC padhack boardje 3-in-1 / ga ik zelf ook bestellen dit keer.
Etc. etc. als je wat nodig hebt laat het maar weten in de topic of via pm. Ik wil als deadline een week vanaf nu aanhouden. Dus dat we uiterlijk maandag 28-11-2011 de orders sluiten en dat we dan overgaan op het storten van het geld op mijn pp waaruit vervolgens de leverancier wordt betaald. Daarna is het binnen een aantal dagen binnen.
Invoer heb ik tot nu toe altijd ontlopen, dus daar hoop ik dit keer weer op natuurlijk.
Ik zal later nog wel wat meer interessante artikelen plaatsen. Moet nu gaan!
Cheers,
Hasan
Het gaat natuurlijk om de Atomiswave games, maar als mensen ook nog andere dingen nodig hebben, moeten ze maar een seintje geven en dan bestel ik alles gelijk mee.
Het voordeel om het zo te doen is natuurlijk dat we kunnen besparen op de vervoerskosten en dat we het kopen voor een voor mij zeer betrouwbaar adres, waar ik al jaren zaken mee doe.
Hier zijn de Atomiswave games die besteld kunnen worden : De spellen kosten € 30,-
- Metal Slug 6
- King of Fighters XI
- Samurai Shodown IV
- Hokotu no Ken / Fist of the North Star
- Dolphin Blue
- Knights of Valour : The Seven Spirits
- Demolish Fist
- The King of Fighters : Neowave
- Neo Geo Battle Colosseum
- Guilty Gear : Isuka
- The Rumble Fish
Andere boarden en spullen die evt. interessant zijn om mee te bestellen zijn evt. :
MVS multi game 161-in-1 € 60,-
60-in-1 classic board € 75,-
19-in-1 horizontal board € 95,-
Nog enorm veel andere multi boarden, noem het maar en ik kan het bij ze bestellen.
Ook dingen zoals JAMMA kabelbomen, verlengers, verdelers etc.etc.
JAMMA test pcb, fantastisch ding, gebruik ik zelf ook, kan niet meer zonder.
PS3 en Xbox 360 timer boards voor in je kast of PS3/Xbox360/PC padhack boardje 3-in-1 / ga ik zelf ook bestellen dit keer.
Etc. etc. als je wat nodig hebt laat het maar weten in de topic of via pm. Ik wil als deadline een week vanaf nu aanhouden. Dus dat we uiterlijk maandag 28-11-2011 de orders sluiten en dat we dan overgaan op het storten van het geld op mijn pp waaruit vervolgens de leverancier wordt betaald. Daarna is het binnen een aantal dagen binnen.
Invoer heb ik tot nu toe altijd ontlopen, dus daar hoop ik dit keer weer op natuurlijk.
Ik zal later nog wel wat meer interessante artikelen plaatsen. Moet nu gaan!
Cheers,
Hasan