What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Atomiswave collectie (Mobo en 11 games)

Status
Not open for further replies.
een vriend van mij heeft interesse, maar ook een vraag of het systeem goed werkt in een NNC met Jamma converter?
 
Pm nog niet binnen, maar als ik die NNC bekijk dan snap ik niet dat mensen nog een Vewlix willen hebben, wat een beeld!!!!

xbox 360 erin en knallen die hap

mijn vriend heeft een converter van RS zal wel goed zijn dan

ik geef het hem door en dan moet hij het zelf even afhandelen, qua betaling en shopping etc
hij lult wel enkel frans hahaha, maar kan dat wel vertalen

cheers Michael
 
Ik stuurde de pm naar mijzelf. tijd voor meer koffie.
inmiddels verstuurd naar jou.

NNC heeft zeker een geweldig beeld. Maar ga toch voor een Vewlix.
Kan niet wachten om SF4 ae in HD te spelen.

In Japan helemaal verliefd geworden op de cabs
 
snap ik, vooral de c modellen zijn bruut, maar een NNC qua beeld doet er voor mij niet aan onder

ik ga voor mijzelf denk ik 2 cyber divers modellen gebruiken en ze proberen te linken
kan ik eindelijk mijn zwager afrossen wat nu niet echt lukt, wist ik veel dat die l.. regio champ was op SF Championships
 
2 gaat hier niet passen, ik krijg een 2 player model.
Dat linken is super. In Japan stond een rij naast elkaar en tegenover elkaar. en dan wist je niet tegen wie je speelde. heel stoer.

Ik zag wel al deze staan, heel mooi:
Vewlix-VS-Arcade-Game-Machine.jpg



p.s. Ik spreek aardig Frans. Moet goed komen
 
in frankrijk stond zo een versus te koop 3600 geloof ik
echt bruut die cab

ik stuur een bericht met info's naar mijn vriend dan hoor ik of jij het wel
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top