What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Atari Showcase behuizing - gratis af te halen

Wallo

Button Masher
Hoi!

Wegens ruimtegebrek en omdat het beeld van de monitor niet meer werkt doe ik m'n Atari Showcase van de hand.

Het gaat puur om de behuizing en monitor, dus zonder de afgebeelde voeding en control panel (knoppen en sticks).
De Naomi 2 gaat eruit en wil ik graag overzetten naar een SEGA Uni cab, waarnaar ik nog op zoek ben. *hint* :) :P

De defecte monitor werd in dit topic besproken:
viewtopic.php?f=4&t=4809&p=57464#p57464

- Afhalen in Veldhoven (neem 'n paar vrienden mee, het ding is zwaar :lol: ).
- Verplichte consumptie te consumeren. :P

Atari%20Showcase%20collage.jpg


Je krijgt er ook een 2de monitor bij. Misschien kun je er nog iets mee.

Atari%20Showcase%20backup%20monitor%20collage.jpg
 
flay":30eizqv4 said:
*Dit vind ik 1 van de mooiste woody... maar helaas geen plaats*

Ik moet er met pijn in m'n hart afstand van doen. :)

Jammer dat je er geen plek voor hebt.
 
Hey Wallo, in alle eerlijkheid wil ik je zeggen dat je vraagprijs wel behoorlijk hoog is ingezet voor een houten behuizing met een defecte monitor, hoe gaaf het in jou ogen ook is. Als de kast werkt en er zit een Naomi 2 in kan je er mss zelfs €500,- voor vragen, maar ondanks alle sentimentele waarde blijft het een bak van een kast waar je een hoop voor moet investeren om het werkend te krijgen.

Probeer maar een 34" scherm te vinden die hier zo in past. De kast ophalen vereist al een bus met de nodige brandstof!

Anyway niet rot bedoeld maar meer als opbouwende kritiek ;)

Succes!
 
Psykick":2ojpiccy said:
Hey Wallo, in alle eerlijkheid wil ik je zeggen dat je vraagprijs wel behoorlijk hoog is ingezet voor een houten behuizing met een defecte monitor, hoe gaaf het in jou ogen ook is. Als de kast werkt en er zit een Naomi 2 in kan je er mss zelfs €500,- voor vragen, maar ondanks alle sentimentele waarde blijft het een bak van een kast waar je een hoop voor moet investeren om het werkend te krijgen.

Probeer maar een 34" scherm te vinden die hier zo in past. De kast ophalen vereist al een bus met de nodige brandstof!

Anyway niet rot bedoeld maar meer als opbouwende kritiek ;)

Succes!

Bedankt voor je reactie. Als Atari Showcase N00B had ik de waarde bepaald n.a.v. diverse feedback die ik kreeg.

Ik pas de aanbieding aan en zal de behuizing + 2 monitoren gratis aanbieden.
 
Ik denk ook niet dat je zo resoluut moet zijn, maar teab bod was prima en als je er dan één of twee kratjes bier voor krijgt is ook leuk. Iemand die dit ding echt nuttig kan maken heeft er vast wel iets voor over ;)

Ik denk met je mee :mrgreen:
 
Btw, ik heb nog wel een Naomi Uni voor je staan denk ik. Ik zal snel in het NGC kijken, maar er staat daar volgens mij een werkende unit die voor een zacht prijsje weg kan.

hehe, stom ik had in de hele topic dat niet eens gezien :lol:
 
LOL! Hmmm... bier... :P

Nou, ik ben niet iemand van de winsten e.d.
Ik ben blij als er iemand is die er nog iets mee kan. Dat vind ik veel leuker. :)

Niet schrikken, ik heb er jaren geleden 1500,- voor neergelegd. Ik wou 'm zo graag hebben.
Er zat wel een NAOMI II + GD-ROM, NAOMI I en een stuk of 6 games bij.

Super dat je voor me wil kijken of je een Uni cab hebt staan!
 
Je brengt me wel op een idee als ik zo naar die kast kijk. Ik zie ook nu pas dat de monitor inclusief zijn behuizing van de onderkant af kan.

Nu hebben we in het NGC een onwijse gave NEC 37" multisync scherm staan en die zou er zo op passen. Wellicht is het dan een idee om een ruil te doen met die Naomi Uni :o

Denk even mee ;)
 
Psykick":1522bqvq said:
Je brengt me wel op een idee als ik zo naar die kast kijk. Ik zie ook nu pas dat de monitor inclusief zijn behuizing van de onderkant af kan.

Nu hebben we in het NGC een onwijse gave NEC 37" multisync scherm staan en die zou er zo op passen. Wellicht is het dan een idee om een ruil te doen met die Naomi Uni :o

Denk even mee ;)


Ik vind 't allemaal prima. Wat mij betreft een deal!

De monitor staat los op de voet en is met 1 of 2 stekkertjes aangesloten.
Als je het met 2 man aan de zijkanten optilt, dan kan een 3de de stekkertjes die midden onder de monitor door een gat in de voet gaan loskoppelen.
 
Ja! Die NEC zou echt helemaal gaaf zijn. Stom dat ik het eerder niet het verband zag hehe

Ik laat je asap weten over die Naomi en dan spreken we wel zsm af!

Thnx Anunaki for understanding ;)
 
Psykick":2z93s9d9 said:
Ja! Die NEC zou echt helemaal gaaf zijn. Stom dat ik het eerder niet het verband zag hehe

Ik laat je asap weten over die Naomi en dan spreken we wel zsm af!

Thnx Anunaki for understanding ;)

Da's prima, thanks! :)
 
ach, ik zit eigenlijk helemaal niet op nog een project te wachten.... heb nog werk zat

maar het is wel gers ding
 
Anunaki":2nqcvg3a said:
ach, ik zit eigenlijk helemaal niet op nog een project te wachten.... heb nog werk zat

maar het is wel gers ding

Ik heb er veel plezier van gehad!
Het is een lekkere robuuste kast.
Daarom zou ik het geweldig vinden als ie een plekje in NGC zou krijgen.
 
Back
Top