Recente versie van IE in gebruik? Leuke remakes van Atari classics online te spelen:
http://atari.com/arcade
Bij ons op kantoor staat deze jongen zelfs opgesteld om IE te promoten
:
http://atari.com/arcade
Bij ons op kantoor staat deze jongen zelfs opgesteld om IE te promoten