What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

ARCADEMEET IN DEN HAAG 1 mei 2011 LEES LAATSTE UPDATE Pag. 1

Jeez, ben net pas wakker man, heb echt een vermoeiende week achter de rug, maar was het meer dan waard.
Was fantastisch om iedereen weer eens in levende lijve te zien en de nieuwe (ondertussen oude) members een gezichtje te geven.

Alles liep gelukkig gesmeerd en we hadden geen moment de tijd om ons te vervelen, het was echt zeer gezellig. Wat dat betreft mogen we trots zijn op onze kleine maar fijne community met echt topgasten, waar er toch druppelsgewijs steeds meer bijkomen.

We zullen asap nog wel de schade opnemen en kijken wat in opslag gaat en waar daadwerkelijk nog een prijskaartje op komt. Misschien dat er al een aantal de ruimte thuis toch nog even nameten om die reuze Hantarex toch op te komen halen, wat een bruut ding blijft dat!

Nogmaals iedereen bedankt voor de opkomst en gezelligheid en natuurlijk mijn partner in crime Pascal!

Cheers,

Hasan
 
Arjen in de Afterburner Climax kast was toch wel de pro moment van de dag!
Bliksemsnelle reactievermogen die gast :O
 
We zullen asap nog wel de schade opnemen en kijken wat in opslag gaat en waar daadwerkelijk nog een prijskaartje op komt. Misschien dat er al een aantal de ruimte thuis toch nog even nameten om die reuze Hantarex toch op te komen halen, wat een bruut ding blijft dat!

Ik heb ruimte in me schuur als je hem echt niet kwijt kan. 😉

Serieus. Je mag hem tijdelijk hier in het oosten opslaan tot je een bestemming hebt.
 
Mildoe":1gb47r6d said:
Arjen in de Afterburner Climax kast was toch wel de pro moment van de dag!
Bliksemsnelle reactievermogen die gast :O

Dat helaas nog wel gemist maar had vanochtend al genoeg moeite om uit mn nest te komen... Wel mooi dat ie de verwachtingen waar gemaakt heeft :)
 
ne0":38ssjtn7 said:
Mildoe":38ssjtn7 said:
Arjen in de Afterburner Climax kast was toch wel de pro moment van de dag!
Bliksemsnelle reactievermogen die gast :O

Dat helaas nog wel gemist maar had vanochtend al genoeg moeite om uit mn nest te komen... Wel mooi dat ie de verwachtingen waar gemaakt heeft :)

Nou, Ken gaf me een euro met de opdracht de game met 1 credit uit te spelen. In die zin heb ik eigenlijk gefaald.

*sluit meteen zijn laptop af om als een debiel te gaan oefenen voor de volgende meet*
 
Da Dude":2ktipqbq said:
Moest daar iemand de hele middag op fietsen om de cabs van stroom te voorzien?? :shock: :lol:

Ik heb een heerlijke vakantie gehad, maar toch nog steeds jammer dat ik er niet bij kon zijn :x Maar zo te zien en lezen was het een groot succes!
 
S913":1xg801v9 said:
Da Dude":1xg801v9 said:
Moest daar iemand de hele middag op fietsen om de cabs van stroom te voorzien?? :shock: :lol:

Ik heb een heerlijke vakantie gehad, maar toch nog steeds jammer dat ik er niet bij kon zijn :x Maar zo te zien en lezen was het een groot succes!

Deze was alleen voor de Mortal Kombat kast :D
 
Had ook nog wat actie fotootjes op mn mobiel :D

img00122201105011236.jpg


img00123201105011236.jpg


Dlx laat ook nog ff zijn spierballen zien ;-)
 
Hebben we eigenlijk ooit nog een smoes gehoord van Ziek waarom ie er niet bij was?
 
Back
Top