What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

ARCADEMEET IN DEN HAAG 1 mei 2011 LEES LAATSTE UPDATE Pag. 1

Zeker Erik. Niet later dan 18:00 uur is wel het beste denk ik. Dacht dat Martijn (Neo) ook mee wou liften.
 
Als dat kan is dat wel handig. Ik kan wel met Henk mee komen, kunnen we benzine etc ook door 3 splitten?
 
ne0":3tl6jbpz said:
Als dat kan is dat wel handig. Ik kan wel met Henk mee komen, kunnen we benzine etc ook door 3 splitten?

Goed plan, 09.15 uur bij mij? Mijn vrouw rijdt misschien ook mee, kan ze mooi familie bezoeken in Scheveningen.

@Da Dude, zonder nu iets te beloven of toe te zeggen, maar waar woon je?
 
@ckong: als jij met henk regelt hoe laat we bij jou moeten zijn regel ik wel met henk dat ik op tijd bij hem ben, maar dan weet je dat ik er bij ben :)
 
Heb er ook echt enorm veel zin in..!!

Wat nog wel een uitdaging gaat worden is parkeren in scheveningen. Het is vakantieperiode, mooi weer (nu nog wel iig) en de boulevard ligt helemaal open. Verwacht veel mensen en weinig ruimte.
 
Don't worry Arjan, we gaan hooguit met 4 auto's naar scheveningen en ik heb sowieso een backup plan ;)

Btw de reservering staat nu cker op 18.00 uur, dat wordt smullen guys!!
 
Cageman":13nea787 said:
Heb er ook echt enorm veel zin in..!!

Wat nog wel een uitdaging gaat worden is parkeren in scheveningen. Het is vakantieperiode, mooi weer (nu nog wel iig) en de boulevard ligt helemaal open. Verwacht veel mensen en weinig ruimte.

En daarom komen de Wijzen uit het Oosten met één auto. Afgeladen vol met 4 gamers, ik weet zeker dat we de sfeer al goed te pakken hebben ver voordat we 070 bereiken. :D

Maak je borst maar nat.
 
Ik heb wel zin om te komen maar heb nog een vriend van neogeo.com uit duitsland te logeren. Hij noemt zich alphagamer. Erg aardige gast. Als iedereen het goed vind zou ik graag even gedag komen zeggen.
We zouden alleen niet mee gaan voor het eten. Dat redden we niet.
Ik hoor grag of het kan en zo niet, even goede vrienden uiteraard :D
 
Ratson":6dsza9x8 said:
Ik heb wel zin om te komen maar heb nog een vriend van neogeo.com uit duitsland te logeren. Hij noemt zich alphagamer. Erg aardige gast. Als iedereen het goed vind zou ik graag even gedag komen zeggen.
We zouden alleen niet mee gaan voor het eten. Dat redden we niet.
Ik hoor grag of het kan en zo niet, even goede vrienden uiteraard :D

Niet ouwehoeren, gewoon komen. Of het nou tien minuten is of dat jullie toch gezellig mee eten.
 
Die duitser zit toch ook op otaku? Die vindt dat ook allemaal wel ok dan... Tot zondag he ratson ;)
 
Klopt, die duitser zit ook op otaku en nog een paar andere forums. Spreekt goed engels en verstaat ook nederlands als je niet zo snel lult als ik.
We leerden elkaar kennen via n-g.com en sindsdien komt ie elke paar maanden effe gezellig langs. Deze zomer ga ik ook een keer naar hem in Koln.
Who said you can't make friends on the internet!

We komen trouwens met de trein denk ik, het vrouwtje moet werken.
 
Hadden jullie daar nu ook zo'n slg? Moet dat nog steeds eens met eigen ogen zien nl.
 
+1
Ik ben ook wel benieuwd



p.s. Mischien hele stomme vraag maar zijn er bij de japanner nog kledingvoorschriften? Ik weet dat sommige restaurants gympen of t-shirts bijvoorbeeld weigeren.
 
Gast, het is een all you can eat toko. De enige voorschriften die ik stel is deodorant, stelletje stinkberen! :D
 
ne0":10fyunsh said:
Hadden jullie daar nu ook zo'n slg? Moet dat nog steeds eens met eigen ogen zien nl.

Heb er 2 maar nog niet eens mee geëxperimenteerd hehe...mss op de dag zelf ff doen ;)

@DaDude, we moeten allemaal in Kimono :lol: hehe...nee er zijn geen voorschriften.
 
Back
Top