What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

ARCADEMEET IN DEN HAAG 1 mei 2011 LEES LAATSTE UPDATE Pag. 1

Ik ga er ook zijn en kom waarschijnlijk met Rudie. Damn zit al twee jaar of zo oh forum maar nog nooit een meet meegemaakt. :shock:
 
Ja Rudie had ik sowieso verwacht en ook vet dat je er bij kan zijn!! Echt top. Wordt lachen jongens!
 
Jammer dat je er niet bij kan zijn S913, is echt een tijd geleden! Hoeplijk de volgende keer ( over 2 jaar hehe )
 
Hoeveel man zitten we nou? Misschien handig een lijstje bij te houden in de openingspost Has.
 
Psykick":3e8pl0z6 said:
Jammer dat je er niet bij kan zijn S913, is echt een tijd geleden! Hoeplijk de volgende keer ( over 2 jaar hehe )
Idd balen, heb de originele shed ooit gezien en was al impressed, maar had graag even lopen kwijlen (shoppen?) tussen het spul dat jullie nu allemaal hebben staan. Maar ga er vanuit dat het niet de laatste meet is toch? ;) Het lijkt er een beetje op dat er ongeveer één keer per jaar wel een cluppie samenkomt.
 
Zeer cool hasan, ik ben er uiteraard graag bij. Jij zou trouwens nog altijd die final fight cps1 opgraven voor mij, ik verwacht dat ik deze op 1 mei voor een nozomiprijsje kan meenemen naar rotterdam :).
 
Ja dat klopt Rudie, ik heb er zelfs 2, maar helaas allebei kapot. Gaan wel naar de reparatie, dus hopelijk op tijd terug.
Hoe dan ook zeer gezellig dat je erbij bent en dat board fixen we later wel ;)
 
Wat is er trouwens met marc (almighty) gebeurd terwijl ik op vakantie was? Is hij weg uit de nozomi community ofzo?
 
ruderudie":2j2hsjz0 said:
Wat is er trouwens met marc (almighty) gebeurd terwijl ik op vakantie was? Is hij weg uit de nozomi community ofzo?
Nee hoor alleen druk en weinig tijd. 😉

@ Psykick:

Sorry maar ik ben niet van de partij.
Voor de mensen die wel gaan veel plezier, maar dat zal vast wel goedkomen :)
 
Ik zie het ook wel zitten. En zou misschien een mooie Naomi (liefst chopped) willen scoren :)
Kijken of ik mijn broer Buizerd ook mee kan krijgen.
 
almighty":ncuam7wa said:
ruderudie":ncuam7wa said:
Wat is er trouwens met marc (almighty) gebeurd terwijl ik op vakantie was? Is hij weg uit de nozomi community ofzo?
Nee hoor alleen druk en weinig tijd. 😉

@ Psykick:

Sorry maar ik ben niet van de partij.
Voor de mensen die wel gaan veel plezier, maar dat zal vast wel goedkomen :)

We hadden het er in de chat nog over en zouden het wel leuk vinden als je komt, het is zo een op een toch altijd anders en natuurlijk ook een gezellige boel. Kijk toch even of je je mening kan bijdraaien of kan je dan gewoon echt niet? Ik hoor het wel!
 
joeks":19qq9log said:
Ik zie het ook wel zitten. En zou misschien een mooie Naomi (liefst chopped) willen scoren :)
Kijken of ik mijn broer Buizerd ook mee kan krijgen.

Nou die hebben we nog wel staan en die gaan ook echt voor goede prijzen de deur uit! Natuurlijk gezellig ook met Buizer erbij!
 
Heb je ook nog setjes met losse gechopte pootjes beschikbaar trouwens?
 
Ook mogelijk om de megalo te proberen.........staat die er nog?

Ik hoop dat ik kan. laatste tijd zijn bijna alle weekenden volgeboekt.
 
Back
Top