A
Anonymous
Guest
Wie brengt er wel eens een bezoekje aan een arcadehal in Nederland. Laatst was ik naar Vlissingen gegaan omdat het natuurlijk gewoon leuk is bij de zee, maar ook omdat ik wist dat daar een arcadehal was. En dat was toch weer eens leuk om te doen. Een beetje geraced tegen m'n vader die mee was gegaan, maar natuurlijk ook enkele schietspellen. Ik geloof dat ik ongeveer 4 uur daar was geweest en zo'n 50 euro armer ben geworden, met de bijdrage van m'n vader nog niet meegerekend :lol: .