What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Arcade Street Parijs

Ik ga nog naar parijs binnen nu en een half jaar (kadootje voor mijn vrouw).
en dan toch ook weer een beetje voor mij ;-)

Die arcade is echt bruut! Heb al een paar filmpjes voorbij zien komen van de Darius Burst die daaro staat... Het kriebelt om er heen te gaan en een sloot geld in te dumpen ;)

Da Dude":u7t7n2kz said:
Ik ga nog naar parijs binnen nu en een half jaar (kadootje voor mijn vrouw).
en dan toch ook weer een beetje voor mij ;-)

In oktober is het mijn vrouw haar verjaardag... Je mag 3 keer raden naar waar we op citytrip gaan 8)

ZeMMiK":s14f8qpp said:
weten jullie dat zkr jongens?? Ga je eindelijk romantisch naar Parijs.... :?:

Er is niets romantischer dan samen Darius Burst spelen... terwijl je zit te brullen dat ze beter haar best moet doen of anders geraak je nooit in het volgende level...

flay":dscojpxs said:
ZeMMiK":dscojpxs said:
weten jullie dat zkr jongens?? Ga je eindelijk romantisch naar Parijs.... :?:

Er is niets romantischer dan samen Darius Burst spelen... terwijl je zit te brullen dat ze beter haar best moet doen of anders geraak je nooit in het volgende level...

Yup, of een dochtertje naast je hebben zitten in de Darius kast "Papa kijk...Papa kijk...Papa kijk...Papa kijk...Papa kijk...Papa kijk...Papa kijk...Papa kijk...Papa kijk...Papa kijk...Papa kijk...Papa kijk...Papa kijk...Papa kijk...Papa kijk...Papa kijk...Papa kijk...Papa kijk...Papa kijk...Papa kijk...Papa kijk...Papa kijk...Papa kijk...Papa kijk...Papa kijk...Papa kijk...Papa kijk...Papa kijk...Papa kijk...Papa kijk...Papa kijk...Papa kijk...Papa kijk...Papa kijk...Papa kijk...Papa kijk...Papa kijk...Papa kijk...Papa kijk...Papa kijk...Papa kijk...Papa kijk...Papa kijk...Papa kijk...Papa kijk...Papa kijk...Papa kijk...Papa kijk...Papa kijk...Papa kijk...Papa kijk...Papa kijk...Papa kijk...Papa kijk...Papa kijk...Papa kijk...Papa kijk..."

studentzki":8cbyrlpl said:
Ik ben hier zaterdag vanaf een uur of 2. Afgesproken met een paar Franse shmuppers :D
Creëer een monopoly op youtube door HD filmpjes van Darius te posten. Die troep op YT is 99% 320p crap.

Jinxz":js39d869 said:
studentzki":js39d869 said:
Ik ben hier zaterdag vanaf een uur of 2. Afgesproken met een paar Franse shmuppers :D
Creëer een monopoly op youtube door HD filmpjes van Darius te posten. Die troep op YT is 99% 320p crap.

Beetje zuur dat ik alleen een iPhone 4 heb om mee te filmen. Mijn handycam is met tape en werkt niet meer... en was niet van plan om mijn Canon 600D mee te nemen op roadtrip. Arcade Street is 1 deel van mijn rondreis ;)

2 weken geleden een tripje gemaakt naar Arcade Street... en terwijl we daar waren ook maar eens Parijs bezocht 😉

5c0k.jpg

6fwt.jpg

26f4.jpg

6hq2.jpg

66l3.jpg

mko7.jpg

d8s4.jpg

crtb.jpg

iw57.jpg

r555.jpg

7ecv.jpg

9i9h.jpg

lktx.jpg

wxw4.jpg

0rep.jpg

dx3g.jpg

8w30.jpg

dbz3.jpg

pvxy.jpg

vpse.jpg

weo3.jpg

s95o.jpg

zc5h.jpg

lktn.jpg

0i1j.jpg

nsa6.jpg

s95p.jpg

Fonk dat zeg, dat ziet er te goed uit zeg.....

*draait om naar vrouw: schatjuhhhh.....*

Ja, is erg vet. Toen ik er was hadden ze een Street Fighter toernooi, daarom niet zoveel foto's gemaakt. Hoop geschreeuw en vet veel enthousiaste gamers. Geniale locatie!

Wooralsnog, ik ben een leek, maar volgens mij hebben die Fransen sowieso meer een arcade scene dan in Nederland, en menig ander deel van Europa. Stunfest hebben ze net achter de rug, en ze hebben een aantal superspelers (Prometheus en DamDam zijn degenen die zo 1-2-3 in me op komen). Misschien moet ik me maar eens over mijn francofobie heen zetten en eens een keer een kijkje nemen!

Mark -~-

Back