Hoi,
Gisteren heeft mijn pc het begeven en gek ook mijn arcade vga3000 kaartje. Dat kaartje was vermorgen echt heet heet, en nu werkt hij helaas ook niet op mijn net nieuw aangeschaftepc.
Ik draai hyperspin en gebruik een killer instinct cabinet met originele monitor.
Ik wil erg graag weer gebruik maken van mijn arcade pc, maar hik toch een beetje tegen de ultimarc prijs voor een arcadevga5000 kaartje aan.
Nu zag ik bij arcade winkel een GBS 8100 kaartje. Deze is ongeveer de helft van de ultimarc kaart. Heeft iemand ervaring met deze opstelling?
Gisteren heeft mijn pc het begeven en gek ook mijn arcade vga3000 kaartje. Dat kaartje was vermorgen echt heet heet, en nu werkt hij helaas ook niet op mijn net nieuw aangeschaftepc.
Ik draai hyperspin en gebruik een killer instinct cabinet met originele monitor.
Ik wil erg graag weer gebruik maken van mijn arcade pc, maar hik toch een beetje tegen de ultimarc prijs voor een arcadevga5000 kaartje aan.
Nu zag ik bij arcade winkel een GBS 8100 kaartje. Deze is ongeveer de helft van de ultimarc kaart. Heeft iemand ervaring met deze opstelling?