What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Arcade (in spanje) met hdtv

namco sytem 256 gekocht met de game gundam next alleen die staat op een harde schijf .
ik heb een dvd drive gekocht en ingebouwd voor de game basara cross x wat een game .
hier wat pics.





 
Mobo en i/o zijn echt mint de mobo zelf echt geen stoffie toen ik hem kreeg
Alleen de andere game zit in een metale frame nou kan daar ook de dvd drive in.
Alleen dan moet ik de voorkant weg slijpen zaagen dan sluit het wat beter aan maar daar over moet ik nog brainstormen .
 
Ja dvd zit opzich wel goed dude alleen je kijkt rechts en bovenin naar binnen
Maar goed ik kijk wel wat ik daarmee kan.
Voorloopig maar gamen game is echt top
 
nu ik die dvd speler erin heb gedaan viel me wel op dat er nog veel ruimte was .
En als je de dvd open wilt doen dan druk je de dvd naar binnen lastig .
dus ik heb hem eruit gehaald en wat siliconen druppels erop geplakt nu sluit hij beter aan .
En hij schuift niet meer beter.



 
hier zijn wat pics van: shin koihime musou arcade edition
Op de samsung, ik moet zeggen het ziet er erg strak uit via hdmi 1080p
geluid had ik over de versterker gedaan er zit een toppe soundtrack onder .
de kef woofer stond aardig te beuken hahaha.





 
Ja top dit,

Supercrisp beeld idd en echt weer een level up op grafisch niveau van 2D fighters,

This is whats all about! well done!
 
VSOlogo.png
 
Kicke! Gaaf om ook de nieuwere generatie arcade harware hier op Nozomi vertegenwoordigt te zien :)
 
Back
Top