ruderudie
Bullet Dodger
Ik snap ook wel waarom mensen de Cave games zo vet vinden; nieuw, snelheid, looks en vooral de waanzin van bullets. Geen andere producer heeft dergelijke games in de maak tegenwoordig. Als je zoals ik niet zo veel hebt met bullets dodgen heb je het geld er niet snel voor over, maar ik begrijp wel dat mensen gegrepen worden door het soort game dat een Cave game is. Nu heb ik de laatste tijd ook redelijk wat Esp.Ra.De gespeeld (op horizontaal scherm hehe), maar als je eenmaal de smaak te pakken hebt is dat toch ook wel heel cool. Prijzen van de boards zijn mij echter nog iets te gortig.
Persoonlijk haal ik wel meer voldoening uit shmups als Gradius, R-type (en clonen) en Strikers waar bullets dodgen minder krankzinnig is. Battle Garegga vind ik wel heel cool, dat is toch ook een soort van vroege bulletdodge game in mijn ogen.
Persoonlijk haal ik wel meer voldoening uit shmups als Gradius, R-type (en clonen) en Strikers waar bullets dodgen minder krankzinnig is. Battle Garegga vind ik wel heel cool, dat is toch ook een soort van vroege bulletdodge game in mijn ogen.