What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Arcade expositie in Amsterdam

Psykick

Loop Survivor
Jamma the Hutt is trots om mee te delen dat we een aantal cabs hebben geleverd aan Mediamatic, waar deze schoonheden tot eind maart zullen pronken 8)
Hier wat foto's van de setup, waar we nog de laatste hand legden aan de cabs om ze up and running te maken.

De kasten die wij hebben geleverd zijn 3 Aero's, een Naomi, een Under Fire en een cocktail Moon Cresta. Hier wat pics ;

DSC00828.jpg

DSC00829.jpg

DSC00830.jpg

DSC00831.jpg

DSC00832.jpg

DSC00833.jpg

DSC00834.jpg

DSC00835.jpg

DSC00836.jpg
 
Leuke pic's Hasan, misschien ook handig om een paar fatsoenlijke arcade krukjes te leveren 😉

Blijft toch wel mooi een Aero, helemaal meerdere naast elkaar.
Echt blij dat ik hem niet verkocht heb.

Wanneer gaat dit event van start...?
 
Thnx! ;) Gisteravond was de opening, dus it's on! Het is een andere insteek, vooral kunstzinnig, dus dan vinden ze het ook leuk om boomstammen als stoeltjes te gebruiken hehe Anyway wel leuk om even rond te dartelen.
 
Geinig, als ik binnenkort eens in 020 ben ga ik zeker ff kijken! Ik zie ook een centipede. Ik heb nog altijd spijt dat ik die WEL verkocht heb :/
 
ooowww... gaaf :)
1 ding staat er niet :P.. ik wil hier zeker wel eens naartoe, dit is volgens mij ook niet de UITEINDELIJKE setup :D
 
Psykick":5fo4ejmm said:
Thnx! ;) Gisteravond was de opening, dus it's on! Het is een andere insteek, vooral kunstzinnig, dus dan vinden ze het ook leuk om boomstammen als stoeltjes te gebruiken hehe Anyway wel leuk om even rond te dartelen.

zonder Arcade System is Dead niet kunstzinnig genoeg ;P

Ziet er mad nice uit allemaal, dacht dat ik in een artikel ook mario kart zag. Maar die hebben ze dus niet ?

Anyways mad veel leuk spul daar.

December 19 till March 27, mischien kan ik nog lang poppen.
 
ik ga morgen naar Amsterdam, en ja dus ook hier heen.. question MAG je foto's en filmpjes schieten?? of is dat STRIKT verboten... :)
 
Psykick":3u7yrs67 said:
Al neem je een hele cameraploeg mee ;)

ok ik weet genoeg, oooohh YEAH ;-) let's play some CLASSICS!!! :D en dat wordt goed vast gelegd. :)

EDIT: ben er geweest, leuk spul :) en er was dus wel een Neogeo MVS daar :) metal slug, heb me erg vermaakt met galaga.
 
Ben vandaag ff langs geweest, was toch in Amsterdam. Ik vond het echt supervet gedaan allemaal. Die artsy toestanden eromheen waren ook wel leuk. En die racegame met die geprojecteerde autootjes was gewoon supervet gedaan. Enige minpuntje: linker stick op de mortal kombat cab deed t niet goed :)

Zag wel mn oude centipede kast staan, herkende m aan de wear n tear en de afwijkende artwork. Toch wel weer spijt dat ik dat ding verkocht heb :(
 
Back
Top