What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Anunaki's gameroom

Ik zou ook wel een flipperkast willen. Maar voor t geld van een populaire dmd kast koop ik een paar classics.

Vanaf mijn mobiel verstuurd

Psykick":2mxylj0o said:
Photoplay, flipperkast, flipperkast, photoplay....lood om oud ijzer! :vomit:

Nee nee nee...een flipperkast is van hout gemaakt. Stiekem vind ik (DMD) flipperkasten nog steeds leuker dan arcadekasten...

hij komt, hij komt..... hij is nu alleen nog 1500 km van mijn huis verwijderd

killer+instinct+%252815%2529.JPG

maar hij zal er komende week wel zijn

eens kijken hoe we hem naar zolder gaan krijgen :mrgreen:

Vet vet vet :)

Succes met de 180KG die je omhoog moet sjouwen! Ach je kan hem redelijk strippen; controlpanel eraf, monitor eruit, achterplaat eraf.

Ik weet 1 ding zeker... ik ga nooit meer zon kast omhoog sjouwen!

hij past niet door het trapgat, ik heb ook een MK2 namelijk dus ik heb ervaring. Die is helemaal uit elkaar gegaan

Ik heb nu een plannetje om hem leeg te halen en dan via de uitbouw naar binnen te gaan. De trap naar zolder heeft geen beperking in de hoogte dus dat zou moeten lukken.

hoop ik dan, anders gaat ie alsnog uit elkaar

Oooo.... tja ik kan wel zeggen zonde (want alles is gelijmd geloof ik)... maar dan is het een eitje :)

Bij mij ging hij op de millimeter door men trappenhuis heen ja....

Al met al, gefeliciteerd! Ik hoop zelf ooit weer eens een KI2 te kopen.

Is niet zonde hoor, ik heb die opmerking eerder gehoord maar op Eurocade stond hij er prachtig bij. Ik heb een hele handige maat die ervoor gezorgd heeft dat hij nu demontabel is... echt super.

Anunaki":3pt7hye2 said:
hij komt, hij komt..... hij is nu alleen nog 1500 km van mijn huis verwijderd

killer+instinct+%252815%2529.JPG

maar hij zal er komende week wel zijn

eens kijken hoe we hem naar zolder gaan krijgen :mrgreen:

HARD! 8)

nog niet in de gameroom, maar wel in huis

er zit nog wel wat werk aan (wist ik) maar hij doet t in ieder geval. En er zitten nog 3 extra KI PCBs bij ook, misschien valt er van mijn 4 niet werkende borden nog wat te maken

speciaal voor Marcosan:

255q91k.jpg

Gefeliciteerd Patrick! Vette aanwinst hoor!

Ik heb trouwens zo goed als nieuwe Zenith drop in 26 inch monitoren te koop één dezer dagen. Komen op €200,- per stuk, kijk maar als je hem wil laten shinen voor dat geld. Ik heb ook iets meer gebruikte maar in topstaat zonder burn voor iets minder denk ik. Succes met de klus nog trouwens!

Ik zou toch zweren dat er geen gat in de voorkant van het CP zit op de eerste foto ;) ;)

Maar zonder dollen: have fun man!

Tx

@ Has, de monitor doet het zeer goed, op deze foto niet, maar dat komt doordat het stekkertje niet helemaal lekker zat. Ik heb ook nog een perfecte Zenith 25"staan die ik uit een atari kast heb getrokken. Maar tx voor het aanbod

cage, zin om met KI borden te knutselen de komende tijd?

Back