DLX said:Photoplay haters... heel mijn carriere is gebaseerd op Photoplay.
Ja dat is wel te zien ja, prachtige carrière :mrgreen:
Psykick":2mxylj0o said:Photoplay, flipperkast, flipperkast, photoplay....lood om oud ijzer! :vomit:
Anunaki":3pt7hye2 said:hij komt, hij komt..... hij is nu alleen nog 1500 km van mijn huis verwijderd
![]()
maar hij zal er komende week wel zijn
eens kijken hoe we hem naar zolder gaan krijgen :mrgreen:
Haha! Zin altijd, tijd alleen niet. Misschien Alex wel?Anunaki":1di6u2rj said:cage, zin om met KI borden te knutselen de komende tijd?