What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Anunaki's arcade trip in Duitsland

Anunaki

Shmup Veteran
Ik heb afgelopen weekend een trip gemaakt naar een drietal arcades in Duitsland, 2 verenigingen en een prive collectie.

Hiervan maak ik een verslag op mijn blog www.anucade.com

deel 1 staat nu online
 
Leuk man!
Ik kan me nog herinneren dat we 25 jaar geleden eens naar Londen gingen en daar een geweldige arcade tegen kwamen met daarin dezelfde virtual reality machine. 't stomme was dat ik de machine eerst niet zag maar toen ik probeerde 10 pond te wisselen in de machine die ernaast stond en vervolgens maar 4 pond terug kreeg met een ticket voor de machine moest ik wel ;)
Leuke ervaring!
 
Herinner me die VR machines ook nog van de megafestatie in Utrecht, geloof dat ze toen iets van 7.50 vroegen voor 5 min...

Wat een geweldige arcade in Rodenbach, veel import titels zo te zien en die Tapper zou ik ooit ook nog wel eens willen hebben...
 
was tof ja, maar toch wel veel dat het niet deed helaas

de volgende locaties die in deel 2 en 3 aan bod komen waren toffer, maar zeker als je van flipperkasten houdt weet je echt niet wat je ziet daar.
 
Dat is inderdaad jammer, maar toch zou ik er wel eens een kijkje willen nemen.. 8)

Heb 2 keer het genoegen gehad om je laatste locatie te bezoeken, super aardige gasten en echt een ongelooflijke collectie classics!!! :P :P
 
Ik heb de foto's gezien van de 2011 party, super aardige gasten idd. En een fantastische arcade

Ik ga zeker naar de 2013 party
 
Tx doggystyle

Ik heb wel een MK1 board, maar geen kast. Zou ik er wel bij willen net als UMK3 en KI
 
Anunaki":10rfiokr said:
Ik heb de foto's gezien van de 2011 party, super aardige gasten idd. En een fantastische arcade
Ik ga zeker naar de 2013 party

Cool, die party's zijn legendarisch, vorig jaar waren Belike en zijn vriendin zelfs helemaal uit Hongarije gekomen.
 
cool
ik heb een naast de MK1 bord ook een MK2 challenger edition bord en UMK3 en MK4
heb alleen helaas geen ruimte voor nog meer MK kasten.
zijn echt groot.
 
die challenger is vet, ik heb al die revision roms ook maar op dit moment zit gewoon 3.2 erin
 
Zie ik daar nou een fix it felix jr.?

Wel een een leuke spot hoor, lijkt me idd een gezellige plek!
 
Back
Top