What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Amsterdam BlastGalaxy komt eraan

waiwainl":2pyu8mpe said:
Wel een van de dichtstbevolkte gebieden, dus commercieel het slimst.

Ja inderdaad. Grote bedrijven, veel tourisme, veel inwoners, ruimdenkende mensen en een behoefte aan iets nieuws. Aangezien we zo'n gigantische stap nemen en investering doen kun je maar beter op de plek zitten met de meeste potentie.

Vandaag is alles samengekomen tot het "point of no return" en hebben we het huurcontract getekend. Veel punten in onze oneindige To-Do list hingen toch wel af van de zekerheid dat we een pand officieel hebben geclaimed. Vandaag was het dus zover. 86 handtekeningen verder, maar het pand is er. Nu hard werken naar een opening.

Mijn taak is het om nog een "paar kastjes" binnen te harken. Eind deze week komen er 30-40 binnen en vlak voor de opening nog eens zoveel. 't wordt een gekkenhuis in ieder geval :D
 
Paar kastjes + paar PCB'tjes = weer een feessie!
Zal vast wel een keertje langskomen, maar ja ik moet ook nog steeds langs het Nationaal Videogame Museum gaan...komt er ook steeds niet van.
Work in Progress foto's???
 
Wat betreft de kastjes + PCB tjes is het de bedoeling om zoveel mogelijk legit te gaan en probeer ik zoveel mogelijk dedicated machines neer te zetten. Daarentegen gaat het om het plezier dus als ik dag 1 moet starten met o.a. 3 "high tech"s met PCB's erin dan is dat tijdelijk prima.
D'r komt een shitload aan dedicated woodies uit de VS naast de dedicated goodies uit Europa en Japan.

Ik zal zeker work in progress foto's gaan nemen in de komende weken. De projecten die ik afrond en klaar zet om mee te nemen en vanaf het moment dat de verbouwing begint. Voorlopig werk ik vanuit m'n bedrijfspand in de buurt van Rotterdam maar ik zal ook vaak genoeg in 020 zijn om de voortgang te checken.
 
We hopen het kluswerk rond 1 juli af te hebben, doen dan een paar soft-openings om alles glad te strijken, gaan dan een paar weken exclusief open voor crowdfunders en openen daarna officieel de deuren. Het doel is om 2e helft Juli de deuren te openen.
 
Super vet!

Ik denk ff hardop: mss kunnen jullie ook blockchain technologie overwegen.
Alle high scores, klantengegevens, tegoeden/credits etc. opslaan in een blockchain.
Alles wordt betaald met de BlastGalaxy Coin [BGC].
Je zou een ICO (initial coin offering) kunnen starten hiervoor en hoppa, je harkt zo miljoenen binnen haha :P
 
Ik hoop dat die Sega Star Wars pod in een of andere vorm daar komt te staan!
 
Akuma2000":27zycz2y said:
Super vet!

Ik denk ff hardop: mss kunnen jullie ook blockchain technologie overwegen.
Alle high scores, klantengegevens, tegoeden/credits etc. opslaan in een blockchain.
Alles wordt betaald met de BlastGalaxy Coin [BGC].
Je zou een ICO (initial coin offering) kunnen starten hiervoor en hoppa, je harkt zo miljoenen binnen haha :P

haha is wel een cool idee.


d":27zycz2y said:
Ik hoop dat die Sega Star Wars pod in een of andere vorm daar komt te staan!

De kans is groot dat de POD er in het begin komt te staan. Tijdens de paar kleine events (verjaardagen) die ik heb gegeven in m'n toko'tje is de POD met Forza Horizon bizar populair. Issue met de POD is dat het een console game is en mensen altijd lopen te kutten met knoppen tot het punt dat ze er niet meer uit komen en om hulp vragen. Een arcade game erin (star wars tzt) is oneindig minder moeilijk om draaiend te houden.
 
Jinxz":ppla89xr said:
We hopen het kluswerk rond 1 juli af te hebben, doen dan een paar soft-openings om alles glad te strijken, gaan dan een paar weken exclusief open voor crowdfunders en openen daarna officieel de deuren. Het doel is om 2e helft Juli de deuren te openen.

Was je op Kickstarter dan?
 
Nee we gaan op korte termijn naar indiegogo. We bieden tickets, groepstickets, bedrijfstickets, limited edition shirts etc.
 
Jinxz":1g74zdek said:
Nee we gaan op korte termijn naar indiegogo. We bieden tickets, groepstickets, bedrijfstickets, limited edition shirts etc.

slim idee.

Nog even en Chris en Hasan zitten op ticketveiling, social deal etc
 
Pfff d'r is weer een boel bijgekomen sinds dit weekend. Een aantal noemenswaardige games:
- Koihime Muso
- Lucky and Wild sitdown
- Rapid River
- Guitar Freaks 8
- DDR 8th mix
- LA Machine Guns DLX
- The Simpsons 4 player
- Zaxxon
- Emergency Ambulance
- Capcom Bowling
en nog tientallen andere machines.
 
Jinxz":15y73xhb said:
Pfff d'r is weer een boel bijgekomen sinds dit weekend. Een aantal noemenswaardige games:

en nog tientallen andere machines.

Gaaf! Komen er ook flipperkasten?
 
omarrr":xrf216fy said:
Gaaf! Komen er ook flipperkasten?

Ja er komen zowiezo 3 flippers te staan waaronder een Black Knight 2000. Van de andere 2 is nog niet bekend welke modellen.
Als de crowdfund deze week open gaat en wat oplevert dan worden daar met hoge prio nog 2-3 flippers bij gehaald.
Buiten de Black Knight worden het zowiezo allemaal DMD modellen en misschien een pinball2000.
 
Back
Top