What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Amiga/msx monitor Gezocht 1084S

Status
Not open for further replies.

Da Dude

Nozomi Elite
Ik zoek een Amig/msx scherm.
Sommige games op me dreamcast werken niet met vga.
Oude TV kopen lijkt me niks. en zo'n monitor heeft een betere resolutie.
Wil heeft er nog 1????
Er moet een scart aansluiting op zitten en graag stereo geluid

monitor_1084s_01.jpg
 
Je vindt ze regelmatig op marktplaats, prijs is daar ongeveer € 15 - € 25

Ik heb er pas ook 2 op de kop getikt, voor mijn Amiga en cbm64. Maar goed idee om ze ook voor de DC te gebruiken.
 
Ik heb hier nog een Philips CM8833 monitor staan, precies dat model wat je zoekt.
Voor € 20,- mag je hem van me overnemen. Ik hem je werkend laten zien zodat je zeker weet dat alles het doet en het beeld ook nog steeds prima in orde is.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top