What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Als je het hebt over een refurbishproject!

Damn! Wat een toewijding. :o Hij is al aardig op weg trouwens. Hij heeft zelfs de buis en chassis van een Sony televisie gebruikt. Wou dat ik dat aandurfde. Echt niet te filmen, Respect!

Wel gestoord dat je er aan begint inderdaad, maar als je toch (extreem veel) tijd over hebt en je kunt hem gratis ophalen, plus je vindt het waard alle materialen en zweet erin te investeren: waarom niet!

Nog een vet project!

92490232.jpg

Damn! Lijkt wel of er een kast om een NAC is gebouwd. Dat iemand hier zoveel tijd in wil steken, Onbegrijpelijk gewoon. Maar ook wel aandoenlijk eigenlijk. Denk alleen dat je minder tijd en cash kwijt was geweest als je gewoon een echte NAC zou aanschaffen. Hij heeft em zelfs bestikkerd, Sjeezus!

Dat is dus een Astro Shitty , eigelijk wel lullig want je ziet dat ie zijn best heeft gedaan en volgens mij heb ik op Shmups er een topic van de maker over gezien .

Strak is ie in ieder geval wel :lol:

Doet mij een beetje denken aan die kindjes in Afrika die speelgoedauto's maken van conservenblikken.
Je zou bijna een gironummer op die foto knallen.

Back