What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Almighty's ''(Super) famicom collectie''

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Niet van plan om dat bij elke game te doen maar voor bijzondere games maak ik een uitzondering 😉
Moeilijk spel en gelukkig heb je geen continue.

img7291i.jpg

img7295i.jpg

img7297s.jpg

close-up picture;
img7298g.jpg

*screenshots zijn genomen op een lcd 4:3 rgb*

Dan te bedenken dat het gewoon draait op de 'Super Famicom' :shock: echt super beeld en sta gewoon perplex van de graphic's 8)

Da Dude":1zyuagv1 said:
Zeker mooie graphics. Ik ken het niet, lijkt wat op turrican 2
Klopt, helaas is Super Turrican II (alleen deel 1) nooit uitgekomen in Japan maar deze maakt het zeker wel goed.

Mooie aankopen man!! FF2 SFC heb ik ook, blijft heerlijk. En zelfs zo heerlijk dat ik het idee krijg om het nu te gaan spelen. Ff wakker worden ;)

RR R2 blijft erg dik. Ook de sound v deze game is erg cool (heerlijke 16 bit strains).

trailblazer800":1pnj55gz said:
Mooie aankopen man!! FF2 SFC heb ik ook, blijft heerlijk. En zelfs zo heerlijk dat ik het idee krijg om het nu te gaan spelen. Ff wakker worden ;)

RR R2 blijft erg dik. Ook de sound v deze game is erg cool (heerlijke 16 bit strains).
Final Fight gisteren even uitgespeeld, leuke game maar erg makkelijk en na mijn idee de minste uit de reeks.
Maar eens gaan sparen voor Final Fight Tough want kijk erg uit naar die game.

RR R2 gisteren veel gespeeld en kom tot level 4, wel gaaf dat er tussen de levels wat 'shmup' levels zitten, erg vet.
Nee deze game moet ik echt 'boxed' hebben want een cart voegt niks toe aan m'n collectie maar kan hem iedergeval nu even heerlijk spelen.

Hoeveel? Quanta costa? Of is dat een geheim? Heb zelf namelijk wel eens gekeken maar was nogal geschrokken van de prijs

ruderudie":1ue0kmt2 said:
Hoeveel? Quanta costa? Of is dat een geheim? Heb zelf namelijk wel eens gekeken maar was nogal geschrokken van de prijs
Wil me gewoon niet teveel uitlaten over de prijzen van mijn gekochte games.
Is heel verschillend wat deze games doen, zo probeerde mij iemand op shmups.com deze game aan te bieden voor 400 dollar (cart only) en moest toen wel een beetje lachen, bedoel voor die prijs heb je een boxed versie in topstaat, als het al niet mint is.
Hij had toen zijn exemplaar verkocht voor ruim 400 dollar op ebay (ook een beetje geluk volgens de verkoper) dus is ook net een beetje wat een gek er voor geeft.

Voor een losse cart schommelen de prijzen best wel en de waarde ligt tussen de 100,00/150,00 euro. (veel meer zijn ze echt niet waard, teminste na mijn inzien)

Dus als je er eentje tegenkomt voor onder de 100,00 euro dan zou ik zeker toeslaan :)

Wat een onzin om zoiets niet gewoon te vertellen. Het gaat niet om een huis ofzo.

Waarschijnlijk heeft Marc em voor een gunstige prijs kunnen kopen en houdt wijs z'n mond dicht zodat ie hem weer voor vette winst kan doorverkopen. :lol:

...en hij moet het ook zelf weten natuurlijk. 😉

Baki":2ltg5aw3 said:
Yo Almighty, Ninja Warriors Again niks voor jou btw? Vette beat em up van taito ;)

zeker een vette game, staat mint en compleet in mn game kast wahaha 8)

Oldschool":211xo5lb said:
Baki":211xo5lb said:
Yo Almighty, Ninja Warriors Again niks voor jou btw? Vette beat em up van taito ;)

zeker een vette game, staat mint en compleet in mn game kast wahaha 8)

beter de kast met 3 schermen, wat was dat leuk om te spelen en de graphics te sweet.

Zal begin post even aanpassen,

Hier even mijn laatste SFC aankoop, Wild Guns! 8)
img7618to.jpg

Wow! Wild Guns helemaal compleet? Super aanwinst! Geweldige game met top gfx. Zoek deze zelf ook nog maar weet de Japanse naam niet.

Back