Cageman":3elouzj1 said:Haha! Dit is het eerste model Megadrive. De volumeknop heeft daar altijd op gezeten, hoor.
amen 8)Psykick":2xtbr3p3 said:Cageman":2xtbr3p3 said:Haha! Dit is het eerste model Megadrive. De volumeknop heeft daar altijd op gezeten, hoor.
Confirmed, ook de mooiste versie!
almighty":vk9fjqti said:![]()
Gewoon 1 van de betere shmups voor de Megadrive, nu nog Gleylancer :twisted:
almighty":1lnzp2xa said:We houden het in deze gallerij wel bij de Megadrive![]()
Of het ligt aan mij of de game is stervens moeilijk :evil: . (t.v.m Mega turrican)Oldschool":16wbu2sd said:turri-CAN 8)
mr.loo":3f2n7eh4 said:dat is echt console-porn 8) :mrgreen:
en hij is nog mooi wit van kleur